24 Ağustos 2011 Çarşamba

Oryantasyonun ikinci günü

Bugün oryantasyonun 2. günüydü. Ders kaydı, banka hesabı açma vs gibi son derece sıkıcı ve yorucu işlemleri yapmamız gerekiyordu. İstediğim derslerin hiçbirini alamamamın yanında kendi bölümümden aldığım tek ders bile yok. Haftaya umarım halledebilirim.
Kayıt yerini bilmediğim için kalabalığı takip etmekle yetindim

Banka hesabı çıkarmak için toplandığımız salon.
Bunun gibi en az 7 tane daha salonda öğrenci vardı
(beyazlılar badiler)

Hesap için Korece ismimizi yazmamız gerekiyordu
Badilerden biri düzeltti sağolsun

Korece bilmediğimiz için formu ekranda yazanları
takip ederek doldurmak gerekiyordu
Şimdiye kadar yaptığım en zor form doldurmaydı

Soldaki benim tepsim
Seçmeli 3 ana yemek de domuz içerince sadece yan yemeklerle yetindim
Balık sosisi muz ve süt dışındakileri yiyemedim.








































































Baktım hiç bir ders ekleyemiyorum, akşamki toplanma saatine kadar kampüsün içini gezdim:
















Tahminimce bir gösteri için hazırlık yapan öğrenciler

İçecekler



Kampüsten çıkıp yurduma giden kestirme yol
(Kampüsün içinden daha uzun sürüyor)

Yurdumun yakınlarındaki Kore kültür merkezi gibi bir şey

Yeni kestirmeler buluyum derken kayboldum

Kız mı? Erkek mi? Erkek!

Benim binam!
(her ne kadar hiç ders almasam da)










Vee sonunda akşam yemeği için bir yerlere gittik. Şarjım bittiği için çektiğim tek fotoğraf maalesef bu:
Bunun gibi kampüsün etrafında onlarca sokak var
Grup 8 değişim öğrencileriyle tavuk yemeye gittik. Yanında suju denen geleneksel Kore içkisi vardı ama ben kolayla yetindim. Korelilerin oynadıkları değişik oyunlar var. Kaybeden fincan büyüklüğündeki bardaktaki sujuyu içmek zorunda. İlk başlarda ben kaybedince kola içmemi mızıkçılık gibi algıladılar ama sonradan onlar da hak verdiler. Öyle işte. Oynadıkları oyunlar bizim küçükken oynadığımız oyunlara benziyor biraz. İlerde daha ayrıntılı bir şekilde anlatırım umarım.

1 yorum:

  1. Saadet kampüsünüze bayıldım :) çokça da kıskandım :) vay anasını :) Oğuz Şahin

    YanıtlaSil