17 Eylül 2011 Cumartesi

5th Tarbiyah Program

Bugün ayda bir yapılan Seul Camisi'nin gençlere yönelik programı vardı. Her ne kadar uyuyakaldığım için programın başını kaçırmış olsam da öğle yemeğine yetiştim:





Etli pilav

Salata




Bizi iyi besliyorlar




Arap dili edebiyatı okuyorlarmış
Seneye Bahçeşehir Üniversitesi'ne değişim için geleceklermiş







Bunlar da tatlı niyetine

Özbek arkadaşım.
Ben Korece o İngilizce bilmeyince Türkçe anlaşmaya çalışıyoruz













Korelilerin yeni tanışmış insanları kaynaştırma yeteneğine hayranım. Her girdiğim ortamda ağzı laf yapan bir Koreli varsa mutlaka bir oyun oynanıyor. İlk başta "ne yani çocuk gibi oyun mu oynayacağız?" desek de daha sonra hem eğlenip hem de farkında olmadan girdiğimiz ortamdaki insanları yakından tanımış oluyoruz. Bugün de kağıtlara cümleler yazıp birleştirmece ve ses algılamaca oyunları oynadık:

Gruplara ayrılmayı da ihmal etmedik



Haremlik selamlık hehe


Üçüncü olduğumuz için bize verilen kutuda daha az ramen vardı

Helal ramen


Her ne kadar aksanı yüzünden anlattıklarına konsantre olmasam da
çok şekerdi


Annesi Koreli babası Türk bebiş




Yurda döndüğümde saat 5 civarıydı. Yorgunluktan uyuyakalmışım, uyandığımda ise saat gece 11'di. Gece makinelerin boş olmasını fırsat bilip çamaşır yıkadım. Yeni sezonu açılan Türk dizilerini izlemeyi de ihmal etmedim tabi. Her şeye rağmen bizim ülkemiz en güzeli.

12 yorum:

  1. I so enjoyed to see your photos, sister!
    They are just GREAT!!!!!
    I hope we can meet again, inshaallah!
    Mansur

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler,
    Bir daha ki programda görüşmek üzere =)

    YanıtlaSil
  3. Harika özendim doğrusu Allah hayırlısıyla en kısa zamanda böylesini nasip eder =)

    YanıtlaSil
  4. blogunuzu yeni keşfettim,bu yazınızı suratımda kocaman bir gülümseme ile okudum =) yazılarınızın devamını bekliyorum^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de insanları gülümsettiğimi öğrenince suratımda kocaman bir gülümseme oluşuyor. her şey karşılıklı demek ki. ne çıkarcı bir insanım hehe =)

      Sil
  5. Saadet abla blogunu internette helal ramen araştırırken bu yazına rastlamamla keşfettim :) bundan sonra sıkı takipçinim haberin olaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulabildin mi bari helal rameni? =)

      Sil
  6. bir kaç gundur blogunuzu takip ediyorum.. çok guzel anlatmıssınız.. tşkler.. bu arada sizin orda yasadıgınız farklı ülke kosullarını fotograflarla da destekleyerek anlatısınızdan nasıl etkilendiysem şu son cumle de bi ohh cektim.. "bizim ülkemiz en guzeli.." gercekten de oyle..
    bu arada yorum gondermekte cok zorlandım.. gelen karısık resmi okumak cok zor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe, bizim ülkemiz en güzeli tabi ya =)

      Yorumlarınızın devamını bekliyorum, her ne kadar zorlansanız da =)

      Sil
    2. :) bende yazıların devamını bekliyorum.. ilk sayfada da yazdım zaten.. bu yorumuda hangi konuya yazdıgımı bi türlü bulamadıgım için neredeyse tum blogu yeniden okuyordum.. ama sağolsun google yardımı ve ismimi "U" ile yazmam sayesinde buldum..
      yorumu gonder dedikten sonrada eminim 10 kere ugrasacagım yazıyı çözmek için ama neyse artık:)

      Sil
    3. Yorum yazarken zorluk çıktığını bilmiyordum. Benden kaynaklanan bir durumsa düzeltebilirim =(

      Sil