7 Eylül 2011 Çarşamba

Gwanghwamun'a mini gezi

Bugün yine her zamanki gibi ders vardı. Korece derslerinde harflerin telaffuzlarını felan öğrendik. Yakında okumayı sökünce kırmızı kurdelamızı takıp elmamızı kırmızıya boyarlar heralde. 


Ders çıkışında dört tane İsveçli arkadaşım, ne yapalım nerede yemek yiyelim diye düşünürken ben yine fotoğraf çekmeye dalmışım:




Yarım saat sonra metro çıkışında buluşup karar vermek üzere dağıldık. Ben de telefonum olmadığı için içlerinden birini takip ettim.


Arkadaşımın yurduna geldiğimizde yurdun önünde diğer değişim öğrencileriyle karşılaştık. Nehir gibi bir yere gideceklermiş ama nereye gittiklerini onlar da bilmiyorlarmış. Heralde Han Nehri'ne gidiyorlardır diye biz de onların peşine takıldık. Metroda bize rehberlik edecek Koreli'yle buluştuktan sonra yolumuza devam ettik.


Metroda Meksika'dan gelen bir arkadaşım Meksika şekeri verdi bize
İlk başta ekşi sonra acı sonra tatlı oluyor.
Şeker bittiğinde ise damakta acı baharat tadı kalıyor


Sonunda vardık.



























Deniz kabuğu lambası


Aşağı iniyoruz

Han Nehri değilmiş meğersem













Çocuklarda bu sırt çantaları çok popüler
Anneleri çantadaki hayvanın kuyruğundan tutuyor
Köpek gezdirir gibi çocuk gezdiriyorlar

















Etrafın fotoğrafını çekerken arkamdan "excuse me" denildiğini duydum
Arkamı dönünce bu manzarayla karşılaştım
İlk başta onlar fotoğraf çekinirken araya girdim zannettim
Meğer bana poz veriyorlarmış


Her yerde barbekü restoranlarını görmek mümkün


Karar vermek çok zor


Sokak yemekleri 


Sonunda burada karar kıldılar








Onlar yemeğini sipariş ederken ben ve iki kişi daha yarınki ödevlerimizi bahane ederek okula geri dönmek üzere ayrıldık. Yemekler güzel görünüyordu ama her gün dışarıda yemekten bütçem biraz sarsıldı.


Geri dönüş
Gelirken markete uğrayıp ekmek ve yumurta aldım. Bu ikiliyi o kadar özlemişim ki. Öğlen hazırladığım yemek ve çorba olmasına rağmen yumurta kırıp yedim. Hatta normalde bol bol kullandığım baharat karışımım bitmesin diye sadece tuzla yetinmeme rağmen büyük bir iştahla bitirdim yumurtamı. Yanında yeni demlenmiş çay olsa süper olurdu da, tencerede çay demlemek iyi sonuç vermediğinden vazgeçtim.

Bugünkü yol haritam:
Sağ üstteki okul durağı
Sağ alttaki hat değiştirdiğimiz yer
Sol üstteki gittiğimiz yer

4 yorum:

  1. Merhaba,uzun zamandır blogunu takip ediyorum(yani Korea-Fans ta gördüğümden beri diyelim:))ama bir tüzlü yazmak kısmet olmamıştı.Gerçekten güzel bilgiler paylaşıyorsun bizimle özellikle fiyatlar ve yemekler konusunda.Zaten Kore'ye gitmek isteyenlerin en çok korktuklar şeyler bunlar oluyor genellikle:)Sana iyi eğlenceler diliyorum ayrıca derslerinde de başarılar.Bu arada ben Kevser.Arada bir yine yorumlarımı yazarım rsvk nickiyle^^

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Kevser, bloğumu beğenmene sevindim. Ben Kore'ye gelmeden önce arayıp da bulamadığım bilgileri benden sonrakiler için olabildiğince paylaşmaya çalışıyorum. Umarım yardımcı oluyordur. =)

    YanıtlaSil
  3. Biz teşekkür ederiz.Çünkü bazı arkadaşlar gerçekten fazla bilgileri olmadan Kore'ye gitmek orada okumak,yaşamak istiyorlar.Ancak hiç zorluklarını düşünemiyorlar.Bu açıdan çok faydalı olduğunu düşünüyorum.Ben de en başlarda mutlaka Kore'ye gitmeliyim,yaşayabilirim,okuyabilirim fln modlarındayken araştırdıktan sonra ancak eğer gidebilirsem 10-15 gün gezerim bana yeter de artar moduna girdim:)rsvk

    YanıtlaSil
  4. Resimler çok hoş abla.Haklısın dışarda fazla yememek lazım :) Gamze_metal..

    YanıtlaSil