3 Eylül 2011 Cumartesi

Pijama partisi

Bugün saat 4 buçukta okulun düzenlediği pijama partisi vardı. O yüzden yine öğlene kadar uyudum. Uyanınca ilk işim her zamanki gibi internete girmek oldu. Abimin dediğine göre değiştirdiğim lens de pahalıymış. Onu da değiştirmemi söyledi. Moralim yine bozuldu doğal olarak. İsteksiz isteksiz pijama partisine gittim hem de pijama giymeden:

Gitmeden önce fırınta patates yapmayı da ihmal etmedim

Yine unuttuğum için az kalsın yanıyorlarmış

Pijama partisi
Pijama giymeyen çok az kişi vardı


Ben burayı parti zannediyordum ama asıl parti içerdeymiş
Zaten 600 tane değişim öğrencisinin buraya sığması imkansız

Listeden isimler kontrol ediliyor

Sonra kola damga vuruluyor

Geleneksel kıyafetler felan
Partiyi pek beğendiğim söylenemez. Tek güzel kısım pijama yarışmasıydı. Birinciye 100.000 won verdiler. Kapşon fermuarını çekince kızgın kuşa dönüşen biri aldı ödülü ama bence birinciliği hak eden inek desenli pijama giymiş bir Çinliydi. Bir de programın sonuna doğru girişte verilen numaralarla çekiliş yaptılar. Bana her zamanki gibi hiçbir şey çıkmadı. Yemekleri de beğenmedim zaten. Pizzada et vardı, yemedim. Dumbling adı verilern mantıda da et vardı. Kalamar kızartması lastik gibiydi, kimbap sıradandı, tavuklar da tatlıydı. Tek yiyebildiğim içinde sebze olan minik sigara börekleriydi. Patlayana kadar onlardan yedim. Güzel denilemez ama yenilebilir.

Daha sonra tavuk restoranına gittik. Yine şu soju içmeli oyunlardan oynandı. Ben yine suyumu içtim bir güzel.


Ondan sonra da herkes bir tarafa dağıldı ben de yurda geldim. Yarın il işim lensi değiştirmek için gitmek olacak. Umarım değiştirirler.


8 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim. Birçok konuyu da inceledim ama merak ettiğim bir iki şey var. Mesela kaçıncı sınıfta başvurdun, not ortalamasının kaç olması gerekli. Yani son sınıfta gidebilir miyim? Bunları merak ettim. Benin okulumun da anlaşmalı olduğu okullar var ama not konusu kafa karıştırıcı. ^^

    YanıtlaSil
  2. Bloguna Danimarka'dan bağlandım, istatistiklerine bir ülke daha eklensin :)
    burda herşey çok pahalı..

    YanıtlaSil
  3. Danimarka ne kadar pahalı bilmiyorum ama burada pek çok şey abarttıkları kadar pahalı. Çikolata alırken bile en az iki kere düşünüyorum. Hele burdaki meyve sebze fiyatlarını annem görseydi bizim ordaki pazara her gün şükrederdi.

    Not ortalamasıyla ilgili soru gelmiş:
    Değişim için bizim okula 2. sınıfın 1. döneminde başvurdum. Mülakat felan yapıldı. Değişim için not ortalamasının en az 3 olması gerekiyor. Benimki 3.47 sanırım. 2. sınıfın 2. döneminde, mayıs ayına doğru burdaki okula başvurdum. Hazirana gelmeden kabul mektubu geldi. Normalde 4. sınıfta değişime giden ya da Bilkent'e gelen çok fazla öğrenci var ama Bilkent 4. sınıf öğrencilerini göndermiyor. Diğer okullarda kurallar farklı olabilir. Kabul etmezlerse ısrar edin çünkü normalde 4. sınıf öğrencileri değişim yapamaz diye bir şart yok sadece okulun insiyatifine kalmış bir durum. Hatta not ortalamasını bile kendi okulun belirliyor. Bilkent en az 3 olacak derken Kore Üniversitesi 2,5'i kabul ediyor. Eğer senden başka başvuran yoksa esnek davranacaklarına eminim.

    YanıtlaSil
  4. Cevap için teşekkür ederim. Ben marmaradayım ve okulumun Koreden 2 üni ile anlaşması olduğunu biliyorum fakat okula mail atıyorum. Anlaşmamız yok diyorlar. Sanırım biraz baştan savma cevap verdiler ya da bunu isteyen ilk kişi benim. :D
    Neyse sanırım biraz daha uğraşmam gerekicek. ^^

    YanıtlaSil
  5. Abla yaşadığın güzel şeyleri bize aktardığın için teşekkürler.Okurken zevk alıyorum.
    Korea-fans'tan Gamze_metal..

    YanıtlaSil
  6. "Yine unuttuğum için az kalsın yanıyorlarmış" aman annem dikkat :D abinin kötü haberinin ceremesini o garip patetisler çekmiş :) hele bir tanesi iyice kararmış, içimi sızlattı :)) "Sonra kola damga vuruluyor" adamların pijama partisi anlayışları bile bir sistematik :) özel sistemlerden kontrol edişler, kola vurulan damgalar :) sahi o damga ne iş ya :)) "Bana her zamanki gibi hiçbir şey çıkmadı. Yemekleri de beğenmedim zaten. Pizzada et vardı, yemedim. Dumbling adı verilern mantıda da et vardı. Kalamar kızartması lastik gibiydi, kimbap sıradandı, tavuklar da tatlıydı." offf offff kore mutfağını iki dakikada budayıp bir kenara atmışsın saadet :) keşke o inek desenli picama giymiş çinli kız kazansaymış da :) seni bu kadar kızdırmasalarmış :) hele lastik gibi kalamar kızartması benzetmene bittim :) gözümün önüne gelmesiyle burada bile iştahım felç oldu :D Oğuz Şahin

    YanıtlaSil
  7. Harikasın yaa..Harikaa..Ciddenn..Ofhh..bende çok istiyorum..Ve etrafımdaki insanların bu isteğime bakışları hayalimi bana imkansız gibi gösteriyor..Ama seni görünce artık "bende yapabilirim!" diyorum bana ışık oldun teşekkür ederimm..Bu arada hangi üniversitelerle anlaşmalar var tam olarak bilio musun??

    YanıtlaSil
  8. Bilkent'in hangi üniversitelerle anlaşmalarının olduğunu biliyorum ama başka üniversitelerin anlaşmaları da kendilerine göre tabi. Bilkent'i soruyorsan: http://www.bilkent.edu.tr/bilkent/academic/exchange/bilateral_agreement_list.html adresinden görebilirsin.
    Anlaşmanın olduğu her üniversitenin kendine göre koşulları var. Mesela Ajou değişim öğrencilerine bedava yurt veriyor mesela ama yurtları o kadar güzel değil hem de okul Suwon'da. Kyung Hee pekçok ünlüyü barındıran bir üniversite. İki tane kampüsü var, biri Seul'de biri şehir dışında bir dağ başında. Benim bölümüm o şehir dışında olup Super Junior'dan Bigbang'e kadar pek çok grubun üyelerinin okuduğu kampüsteydi ama ben buraya ünlü görmeye değil ülkeyi tanımaya geldiğim için Kore Üniversitesi'ni tercih ettim. Mükemmel bir üniversite, kesinlikle tavsiye ederim.

    Bu arada inek kostümünü giyen Çinli erkekti hem de 1.80 küsür boyuna bakmadan bütün gün o kıyafetle dolaştı =D

    YanıtlaSil