4 Eylül 2011 Pazar

Sıradan bir gün

Bugün kalkar kalkmaz ilk iş olarak lensi değiştirmek üzere Yongsan'a gittim ama maalesef bu sefer değiştiremedim. İstediğim lensin ödediğim fiyattan fazla olduğunu söylediler. Çok kızdım, çok uğraşmama rağmen değiştirmediler. 



Sonra metroyla tekrar okula döndüm, metrodan çıkar çıkmaz fotoğraf çekmeyi de ihmal etmedim:

Burası metro çıkışındaki dörtyol
Buradan düz yürüyüp tepeyi tırmanırsanız benim yurduma varuyor
Yolun sonundaki çok pencereli koca bina bizim okula ait başka bir yurt
Benimki onun da arkasında

Burası okulun hastanesine giden yol.
Bu yolu hiç denemedim

Burası da kampüsün ana girişine giden yol
Hani şu google'da arayınca karşınıza çıkan kapı

Bu taraf da kafe ve restoranların bol olduğu yol.
Hep buralarda takılıyoruz

İşin güzel tarafı pek çok dükkanda yiyecek maketlerini
ve fiyatlarını içeri girmeden görme imkanınızın olması



24 saat açık Mcdonalds

Bimilyoncu


Boyuna ve gramına göre en ucuz bu bisküvi olduğu için hep
bundan alıyorum
Üstündeki çikolata kaplaması da cabası

Yurtta herkes bu tencerelerden kullanıyor
Ben de aldım bir tane
Malum tekrar yakarsam zararı en aza indirmiş olurum






Bimilyoncudan çıkıp tekrar yurda döndüğümde yurdun giriş kapısında Tayvanlı arkadaşım ve onun oda arkadaşıyla karşılaştım. Yemeğe gidiyorlarmış sen de gel dediler. Yemek hazırlamayacak kadar yorgun olduğum için, ki zaten yemek hazırlamaya malzemem bile yoktu, peki deyip takıldım peşlerine:

Yurdun uzağına fazla açılmadan bir yer bulduk


Menücük

Bibimbap

Karşımda oturan arkadaşım soğuk noodle aldı
Tadı fena değil ama sakız çiğniyormuş hissi veriyor

Eti yemedim her zamanki gibi

soğuk nudıla suyu bittikçe su eklemek gerekiyormuş
O demliklerden bana bir tane lazım
Tencerede çay demlemek istemiyorum artık

Buraya 9.000 won verdim
Tencere 3bin, tava 3bin,
Cam şişe 2bin, 4lü saklama kabı bin won

2 yorum:

  1. Bence lensin güzel ama hala etkili olarak kullanmayı beceremedin. otomatik moda almaktansa biraz DLSR bilgisi alarak pozlama ayarlarını doğru olarak yapabilirsen çok güzel fotoğraflar çekebilirsin. bi ara kısa ders linkleri gönderirim sana.

    YanıtlaSil
  2. "Türkiye'dekilere Korelilerin söylendiği kadar dürüst ve güvenilir olmadıklarını söyleyeceğim dedim" uffff pis afişe etmişsin annem :) fotoğrafları falan da var :) onlara daha kore de iki lokma ekmek yok be :) kara listedeler artık :)" işin güzel tarafı pek çok dükkanda yiyecek maketlerini ve fiyatlarını içeri girmeden görme imkanınızın olması" maket ne annem :) nasıl yani ısırınca ağzımıza plastik plastik mi gelicek şimdi o tezgahta gözüken leziz şeyler :D "24 saat açık Mcdonalds" o meret orayı da sarmış ya :) piiii bizi obeze bağladı yetmedi şimdi de sıra o fit ve sağlıklı insanlara gelmiş ha :) e gelsin tabi, tek biz gitmeyelim nıhahaha :) "Bimilyoncu" demek bizdeki ticari dehaların devşirdiği bimilyoncuların atası o ha :) helal olsun saadet :) yerinde incelemişsin valla :)) "Yurtta herkes bu tencerelerden kullanıyor
    Ben de aldım bir tane Malum tekrar yakarsam zararı en aza indirmiş olurum" tencereler gözüme pek bir dandik geldiler ama sen de çeyizini düzmüyorsun ya oradan :) olsun öğrencilikte olur o kadar :D hem bir iktisat'çı aday adayı olarak takdir ettim bu ekonomik açıdan akıllı yaklaşımını :)) "Menücük" söylenişi gibi sempatik, öyle sıcak geldi ki keşke evde bir tane elimin altında olsa dedim :) acıktıkça açar bakar, gülüp doyarım :) len senin her yerin yemek olsa ne olur diye :D "Bibimbap" o nedir annem öyle :) içim bir hoş oldu bakarken :) eminim tadı da öyle bir hoştur onun :) evet önyargı yaptım ama mutluyum galiba ben böyle :)) " O demliklerden bana bir tane lazım
    Tencerede çay demlemek istemiyorum artık" bence tencerede çay demlemenin orijinalliğini :) bir demliğe değişme saadet :) hem millet hık mık ederse konuştuğumuz gibi bizim oralarda böyle der gerekeni yaparsın :)) Oğuz Şahin.

    YanıtlaSil