1 Eylül 2011 Perşembe

Yeni fotoğraf makinesi

Bugün dersten sonra fotoğraf makinelerine bakmak için Yongsan'a gittim. Aslında amacım sadece fiyatların internetteki ve Türkiye'deki fiyatlarıyla kıyaslama yapmaktı ama abimin tavsiye ettiği fotoğraf makinesinin amazon.com'dakiyle hemen hemen aynı olduğunu ve Türkiye'dekinden çok daha ucuz olduğunu görünce almaya karar verdim fakat bir sorun vardı: akşam skpe'ta abimle konuştuktan sonra aslında makinenin yanında satın aldığım lense değerinden çok daha fazla para vermiştim. Daha doğrusu o lens artık piyasada olmadığı için fiyatını bile bilmiyorduk. Moralim gerçekten çok bozuldu. Kendimi kandırılmış gibi hissettim. Ertesi gün lensi verip yerine makinanın yanında verilen dandik lensi almaya ve üstüne de ödediğim parayı istemek üzere abimle anlaştık. Türkiyede'ki arkadaşlarımın dediğine göre o tekno market aslında pek güvenilir bir yer değilmiş bazen insanları kandırabiliyorlarmış. Bunu duyunca ya değiştirmezlerse korkusu düştü içime. Yarın göreceğiz bakalım ne olacak.

Bu arada oraya giderken telefonumla yine fotoğraf çekmeye devam ettim:


Pasaport fotoğrafı çekme kabinleri


Metroyu kullanabilmek için kart doldurmak gerekiyor

Kartı ortadaki bölmeye, parayı da sağdaki bölmeye koymak gerekiyor






Bu koltuklar yaşlılar, hamile ve engelliler için boş bırakılıyor

Metro tıklım tıklım dolu olsa bile








Metrodan çıkarken kartı tekrar okutmak gerekiyor
























Fotoğraf makinesini aldıktan sonra dışarı çıkınca oda arkadaşımın bir arkadaşıyla karşılaştım. Haftaya Rusya'ya döneceği için ailesine hediye arıyormuş. Ben de bu durumu yeni makinemi denemek için fırsat bilerek ona katıldım:




















































Pakette dondurma. Tadını beğendim




Tuvaletler





Han Nehri kenarında canlı müzik













Bu görgüsüzlüğü yapmasam ölürüdüm





Her yerde televizyon








Sonunda geldim



Oturaktan çok büyük bir şapkaya benziyor



Yurda geldiğimde yine her zamanki gibi çok yorgundum ve karnım da zil çalıyordu. Spagetti yapmaya karar verdim ama yeni oyuncağımla oynarken ocaktakini tamamen unutmuşum. Dışarı çıktığımda koku tüm koridora yayılmıştı. Mutfağa vardığımda acı gerçekle yüzleştim. Oda arkadaşımın tenceresini bir güzel yakmışım.Temizlemek ne mümkün! Korka korka odaya gittim. Irina, senin tencereni yaktım ama nasıl söyleyeceğimi bilemedim dedim. Ben o kadar korkunç biri miyim dedi, güldü. En yakın zamanda ona yeni bi tencere alacağım.

Bu da yeni makinem ama yarın lensini değiştirmeyi düşünüyorum:





Bu da Yongsang'a gidiş yolum:

Üstteki halka benim durağım
ortadaki hat değiştirdiğim yer
alttaki halka da varış yeri

7 yorum:

  1. "Pasaport fotoğrafı çekme kabinleri" çok ilginç geldi ya :) o kadar sık lazım olmuyordur o tarz fotolar, herhalde işin geyiğindedirler değil mi :)" Kartı ortadaki bölmeye, parayı da sağdaki bölmeye koymak gerekiyor" o cihazı kullanmayı bir ömür başaramayıp, hiç toplu taşımaya binemeden kore'den ayrılabilirim ben :(( "Bu koltuklar yaşlılar, hamile ve engelliler için boş bırakılıyor" nasıl yani oraya giden türkler bile mi kullanmıyorlar orayı :) aaa yapılmış büyük bir ayıp bu imajımıza :) kısmet olur da gidersem özellikle ilgileneceğim bu durumla :) bilinçli toplum mu ? ıyyyy hiç bana göre değil :D "Bu görgüsüzlüğü yapmasam ölürüdüm" neden saadet ? neden :( bilkent'in ilmini değil tarzını götürmüşsün oralara :D "Oda arkadaşımın tenceresini bir güzel yakmışım.Temizlemek ne mümkün!" saadet garibi yakman yetmemiş :D bir de dibini ova ova bir hale sokmuşsun :D içim cızz etti :D yeni fotoğraf makinan hayırlı olsun :) gözüm kaldı valla :) çok güzel :D Oğuz Şahin

    YanıtlaSil
  2. Yeni fotoğraf makinen hayırlı olsun abla :)
    Umarım sorun çıkmaz (;
    Korea-fans'tan Gamze_metal..

    YanıtlaSil
  3. merhaba,,
    sizden ricam koreden bi makina fiyatı öğrenebilirmisiniz acaba,,
    canon 5d mark 2 + 24-70mm f2,8 objektif
    yada sadece fiyatı,,makine
    ilgilenirseniz cok mutlu olurum şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Ben de bu yaz Kore'ye gittiğimde fotoğraf makinesi alma niyetindeyim. Zahmet olmazsa makinanızın modelini,lensinizi ve ne kadara aldığını öğrenebilir miyim karşılaştırma açısından. Şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resimdeki model işte, kazık bir fiyata aldım.. umarım yardımcı olur =)

      Sil
  5. Ya bugun o koltuga oturduk ya :) bende neden bos bırakıyorlar dıyordum ama işin güzel kısmı hangı yaslıyı gorsem yer verdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acummalar gelince de uyuyor taklidi yapsaydınız görevi layıkıyle yerine getirmiş olurdunuz =)

      Sil