25 Eylül 2011 Pazar

Yonsei vs. Korea University

Oleeeyy oley oley oleeey.. Koryoooo Deeeee...

Dün büyük gündü çünkü uzun süredir okulda hazırlıkları yapılan maçlardan rugby ve futbol olimpiyat stadyumununda oynanacaktı. Cuma günkü buz hokeyi, basketbol ve beyzbol maçlarına camiye gittiğim için katılamadığımdan dünkü maçlara büyük bir şevkle gittim. Sabah erkenden kalkıp okulun kırtasiyesine tişört almaya gidecektim ki, yurdun asansöründe bir kız okulun bilim kampüsündeki kırtasiyenin daha yakın olduğunu söyleyince orayı aramaya koyuldum:

Okulun alışveriş yapılacak yerleri yerin altına inşa etmek
gibi bir huyu var heralde
Ana kampüsünki de yerin altında çünkü.

Okul ismini taşıyan ıvır zıvırlar.
Etrafta gördüğüm ilginç okul tişörtlerini burada da bulamadım.
Klasik olanı aldım mecburen.

Badilerin verdiği tişörtü çıkarıp okul tişörtünü giyme vakti
Kafamdaki atkıyı da Bilkent'teki yurtlarda dağıtmışlardı
Knorr sponsorluğunda hem de
hehe

Metroda diğerleriyle buluşmaca

Etraf kırmızıya boyanmış

Hat değiştirdikten sonra mavililerle karşılaşmaya başladık bile





Bu tişörleri nereden alıyorlar bilmiyorum

Bunun gibi etrafta en az 15 farklı çeşit okul tişörtü gördüm
Kendi bölümlerine aitmiş sanırım
Bizim değişim öğrencileri grubunun tişörtünde kocaman KUBA
yazısı olunca giymek istemedim

Metroda mavililere yelpaze veriyorlardı
Hava sıcak olunca ben de istedim bir tane

Onlar almazsa olmaz


Tişörtsüz mü geldin?
O zaman kolayı var
Ama biraz daha pahalı doğal olarak

Stadyuma giden kalabalığı takip etmece


Fotoğrafı çeken kıza fotoğraf dersi vermece

Bu sefer olmuş biraz






Değişim Öğrencilerine ayrılan koltuklar
Her bölüm kendine ayrılan kısımda oturacakmış



Bunlar da girişte verilenler



Alkış balonlarımızı şişirme vakti




Fotoğraf fotoğraf fotoğraf


Beyaz tişörtlüler badiler
Yani değişim öğrencilerine yardımcı olan Koreliler
Bu da 9. grupta
















Rugbi'ye rağbet yok anlaşılan



Sahaya karşı fotoğraf çekinmeden olmaz


Kendisini Bilkent'e bekliyoruz
Umarım vazgeçmez


Yüz boyamaca


Camide tanıştığım, aynı yurtta kaldığımız arkadaşlar








Rugbi çoktan başlamış bile
 Pek çoğumuz hayatında ilk defa rugbi maçına gelmişti. Ben geçenlerde bir kere televizyonda izlemiştim ama yine de benim için de ilk sayılırdı. O yüzden kimse oyunu takip etmedi. Kendi hallerinde oynadılar biraz. Tabi bundaki en büyük etken okulun tezahürat sistemi (cheerleader). Onlar orada oyun oynarken biz marşları ve onların hareketlerini tekrarlıyorduk. Zaten izlemeye gelenlerin pek çoğu iki gün süren tezahürat alıştırmalarına ve bir gün önceki maçlara gittikleri için hareketleri ve marşları çok iyi biliyorlardı. Bir de tezahürat liderlerinin ve dans eden grubun maçı oynayan oyunculardan daha hareketli ve enerjik olmaları tüm dikkatleri tezahürata çekmeye yetti de arttı bile.



Bir şeyler oluyor ama ne olduğu hakkında pek bir bilgimiz yok







Badiler coşunca










Maç molası
Artık ne denirse
Birinci yarı bitti








Maçın araya girmesinden istifade sıcak bir şeyler almaya çıktık
Bağırmaktan sesimiz kısılmıştı çünkü
Yonsei'nin tarafından geçmeyi de ihmal etmedik

KUBA (Korea University Buddy Assistance)
Her yere bunun gibi yazılar koymuşlar.
Yabancıyız ya kesin kayboluruz!

Rugbiye devam






Rugbi bitti, yenmişiz
Pek farkında değildik açıkçası
Ünlüler takımımızı kutlarken
Biz de yemek yemeye çıktık




Yemek vakti
Bütün etler aynı ızgarada pişiyor ben patates yiyeceğim dedim
Burger King'de domuz eti satılmıyor dedi arkadaşlar
Olursa ayrı bir menü olarak belirtiliyormuş
Burada da öyle bir menü yoktu
İyi o zaman tavuk alıyım dedim.
Bilmiyordum ilk defa duydum


Dışarıda da seyyar satıcılar yiyecek satıyorlardı





Futbol başladı sanırım



Heyecanlı bekleyiş




İlk yarı sonu
2 tane gol attık
hehe











Kale arkası

Futbola ilgi büyük
Saha dolmaya başlamış bile


Bunlar da mezunlar sanırım
Çoluğunu çocuğunu kapan gelmiş

Ekrana yakından bakalım


Korea University:3
Yonsei:1
Yedik!!!
Wuhuuuu


Futbol ekibi sanırım








Okulun sembolü kaplan(?)

Grup liderleri badileri ve değişim öğrencilerini toplarken


Tişört avı
Ben de istiyorum bunlardan

9. grubu göremeyince 8'i takip ettim
Bildiğiniz gibi benim 2 tane grubum var
Biri öz biri evlatlık
hehehe





Okulun olduğu Anam bölgesine geri dönüş


Tren oluşturduk
Cidden






Birkaç gün önce maç sonunda Anam'daki bütün restoranların bizim okul öğrencilerine bedava olduğunu, ücretlerinin okulun mezunları tarafından önceden ödendiğini duymuştum ama hiç böyle bir şey beklemiyordum açıkçası. Neyi mi beklemiyordum? Bekleyin..











Bedava yemek mi yemek istiyorsunuz? Kendi grubunuzun (bu grup normal öğrenciyseniz bir öğrenci klübü ya da kendi bölümünüz olabilir) peşine takılın ve hoşunuza giden bir restoranın önünde durup restoran sahibine grup halinde yemek istediğiniz söyleyin, yemek verene kadar kapıdan da ayrılmayın. Biz de öyle yaptık. Gerçi bizden önce gelenlerin restoranı boşaltmasını bekledik biraz ama olsun, balıklarla felan oynadık işte.

Sonunda akşam yemeğini yiyebileceğimiz bir yere yerleştik:












Mezunlardan biri öğrencilerle tanışırken

Adını hatırlamıyorum ama içinde pirinç keki (ricecake)
Ve deniz ürünleri vardı.
Ayıklaya ayıklaya yedim işte
İlk yediğim pirinç keki sertti, nasıl olur derken sonradan fark ettim
Yengeçmiş sanırım ühühüh
Ayrıca çok acıydı

Bu da balık keki (fishcake) çorbası


Mezunlara teşekkür defteri


Mezunlar da bizimle beraberdi

Bu adam da mezun
Çok ünlüymüş Kore'de
Romanları varmış
Şarkı yazarlığı da yapıyormuş

Restoranın ismi sanırım

Dışarıda fotoğraf çekerken önüme atladı
Kim olduğunu bilmiyorum

Arkadaşları da katıldı sonra

Tren olup gezmeye devam



2. grubun treni bu da
Her yerde bu trenlerden görmek mümkün


Başka bir restoran bulduk

Bağırmaya başladık

İçi doluydu ama

İçi çok şirindi

O da bize kapıdan süte benzer bir içecek verdi
Ne olduğunu bilmiyorum
Denemedim




Önce badiler denesin
Ölmek istemiyoruz
hehe



Sonra değişim öğrencileri de deneyebilir

Bundan da verdiler
Sebzeli omlet
Tuzu yok
Sebzeler de sert


Trene devam






Burda da birayla pirinç patlaklı tatlı bir çerez verdiler


Teşekkür dansını da ihmal etmedik









Yine tren

Hep sen fotoğraf çekiyorsun biz de seni çekelim dediler
Kırmadım

Gözlerini kapatmamayı öğretemedim hala

Yemek istiyoruz yine


Bunlardan istiyoruz hem de



Israra devam


Yemekler pişerken fotoğraf çekindik biz de

Bizle birlikte gaza gelen dede
O da mezunmuş


Dedeye teşekkür fotoğrafı

Bunlardan bir sürü verdiler


Süper acıydı


Onlar da bizi vidyoya alıyorlar

Restoran çalışanlarına teşekkür fotoğrafı


Başka bir grup teşekkür dansı yaparken bizimkiler de araya kaynarken


Trene devam


Yoldan geçenlere çak beşlik yapmadan olmaz

Efendiiiiim!!
Yemek ver bizeeee!!
Buna benzer bir şeyler söyledik
Korece olduğu için sadece tekrar etmekle yetiniyoruz







Onlar da süte benzer içkiden verdiler

Bir de karışık cips





Yolumuz devam edelim biz


Başka bir yerde durduk ama onlar artık alıştıklarından içecekleri dışarı dizmişler bile
Sormaya bile gerek kalmadı


8. grup badileri
Siyah tişörtlüler lider oluyor
Kırmızılar da biziz





Bölgeye Yonseililer mi girmiş ne?







Başka gruplarla halay çekip marş söylemece


Şimdi fark ettim de Starbucks'a niye girmedik bilmiyorum
Gözümüzden kaçmış demek ki



Grubun geri kalanını kaybettik

Tek kaybolan biz değiliz anlaşılan

Grubuma bakınırken okulun basketbol oyuncularıyla karşılaştım
Tebrik ettim felan
yenilmiş de olabilirler
Bilmiyorum

8. grubu ararken 9. gruptan dört arkadaşla karşılaştım
Takıldık peşlerine




Onlar da başka bir restoranı sömürüyorlarmış





Turp turşusu
Acılı

Balık keki çorbası

Ne olduğunu bilmiyorum
Denemedim

Tavuk olsa gerek



9. grup badileri
Çok sıcakkanlı ve yardımseverler


Zıplayan kubağalar


Tren olalım tren





Başka grupların halayına katılmaca





Gözlükçünün kapısında bağırıyorlar
Nasıl yani?



Bildiğin gözlükçü bu

Lens solüsyonları vermiş
Grubun lideri zaferini kutlarken
Hangi grup bilmiyorum

Bizim 9. grup da solüsyonlardan faydalanmadı değil

Yine aynı grup bu restoranın önünde bağırmaya başladı
Bizim grup başka grupları takip etmeyi bırakmalı bence
hehe


Grup fotoğrafı
Araya yabancı madde girmiş bir tane

Biz fotoğraf çekinirken bu grup önümüze atladı birden
Biz hala bunların arkasında poz veriyorduk o anda

Biz arkada görünmüyoruz bile
hahaha



Sonra buraya geldik


Bir şey vermediler
Yuuuh!!

Sonra onlar kutlamaya gidiyoruz dediler
Ne kutlaması demeden yurdun yolunu tuttum
Çok yorgundum çünkü
Sabah 8'e doğru kalkmıştım
4 saatlik uykuyla hem de
O kadar enerjiyi nereden buldum bilmiyorum

Yurda dönerken gördüğüm ikizler

4 yorum:

  1. güzelmişşş:))

    YanıtlaSil
  2. way koreli ikizlere hasta oldum xD facebook adreslerini bulamaz mısın abla? onları tanımak isterdim kikikikikikiki

    YanıtlaSil
  3. evet ikizler gerçekten çok tatlı ama koreli erkekler nasıl acaba? :)

    saadetcim koreli oğlanlar dizilerdeki gibi yakışıklı ve semivmli mi çoğunlukla? :O

    YanıtlaSil
  4. O ikizleri ben de tanımıyorum, yolda görüp çektim fotoğraflarını. =)

    Herkes Koreli erkekleri soruyor, çektiğim fotoğraflarda nasıllarsa öyleler. =)

    YanıtlaSil