27 Ekim 2011 Perşembe

Coex Aquarium

Bundan uzun zaman önce Hanguk Üniversitesi'ne Bilkent'te doktorasını yapmış bir hocayla görüşmeye gitmiştik. Oradaki Türkçe bölümünde okuyan öğrencilerle bizi tanıştırmıştı. Bugün de O öğrencilerden ikisiyle Coex adlı alışveriş merkezindeki akvaryuma gittik:

Akademi reklamı sanırım
Oradan yetişen ünlüleri gösteriyormuş

Opera

Resim çekinince verdikleri bedava bardak
Kağıt firmasına aitmiş



Dilek ağacı




Bu tam dilek olmadı ama olsun


Biiip

Giriş 17.500 won'du


Ortalık çocuk kaynıyor

Yarasalar















Yemek zamanı












Kabından yemek yiyen dev böcek

Su böceği

Başka bir su böceği






Klozetteki balıklar




Yatak başlığında bile balık var




Bizim balıklar benden önce gelmiş buraya

Elimi yediler ühüüü


Ben elimi sokunca oradaki bebelerin ellerindeki balıklar hep bana geldi
Senin elin en pis diye dalga geçtiler bir de

Anne balık baba balık

Bunlar da yumurtalarıymış








Çiftler her yerde













Penguenlerin yemek zamanı











Çıkışta balık oyuncakları satılırken



Üç boyutluya geçiş



Pizza yiyelim
Sebzeli olandan hem de 

Sınırsız salata!!




Pizzacını en sevdiğim yanı salata ve yoğurt büfesinin sınırsız olmasıydı. Normalde pahalı olan meyveleri hiç acımadan silip süpürdüm. Patlayana kadar salatalardan yedim. Ha bu arada salata büfesinde tabağımı doldururken karşı masada oturan batılı biriyle göz göze geldik. Burada yabancı az olduğu için iki yabancının birbirini görünce, tanısın tanımasın, selamlaşması çok normal. Sen de bizdensin gibisinden. Yine öyle oldu, nerelisin diye sordu, ben de Türkiye'den dedim, o da Amerika'danmış. Öğrenci misin dedim, yok eğlence için geldim dedi. Ben de peki o zaman deyip salatamı doldurmaya devam ettim. Aradan birkaç saat geçtikten sonra batılı ve onun kız arkadaşı olduğunu tahmin ettiğim bir Koreli gittiler. Giderken arkadaşım adamı görüp heyecanlandı. Noldu dedim, meğer şarkıcıymış. Ne biliyim ben hehe. Eğlence için geldim derken eğlence sektörünü kastetmiş olsa gerek. En kısa zamanda bütün ünlüleri A'dan Z'ye ezberlemem lazım. yarın bir gün yine bir yerlerde ünlü görürüm, tanımam. Arkadaşlarım imza ısmarladılar ondan yani, kendim için bir şey istiyorsam işteciğim. hehe

Böyle de bir gün geçti işte. Alışveriş merkezini gezmeye fırsat kalmadan vakit geç olmuştu bile. (Bu arada dönerken bizimkilere "bile"nin bir önceki cümledeki kullanım şeklini anlatmıştım o geldi aklıma şimdi.) Bir daha ki sefere Coex'i uzun uzun gezmeyi planlıyorum. Sabah girip akşam zor çıkan değişim öğrencilerinin hikayelerini çok dinlemiştim de bu kadar büyük olacağı aklıma gelmemişti. Gerçi ben sadece zemin katı gördüm ama olsun büyük işte. Gezmek lazım.