21 Ekim 2011 Cuma

Telefonda Kalanlar

Fotoğraf makinemi aldığımdan beri fotoğraf çekmek için getirdiğim Nokia N95 marka, külüstüre çıkmış telefonumun pabucunu dama atmıştım. Bu aralar yine onunla fotoğraf çekmeye başlayınca içinde kalan fotoğrafları gün yüzüne çıkarma vaktinin geldiğini düşündüm:

En soldaki pirinç keki, yemeklere arada katıyorum
Önündeki İsveç markalı zencefilli bisküvi
En sevdiğim bisküvi diyebilirim
3.000 won kendisi
Ortadaki lens solisyonları 7.000 wondu sanırım
Sodaki yüz maskesi,  BB krem ve tonik
Toplam 19.000 wondu sanırım
İlk defa kozmetik ürünü kullanmaya başladım desem yalan olmaz
O da indirim görünce dayanamadığımdan
Ben bu fotoğrafı daha nce yükledim sanırsam

Kampüsün karşısındaki kafenin ilginç bardakları



Kafenin çiftlerle dolup taşmasına şaşmamalı
Saatlerce onlarla dalga geçtik
Umarım İngilizce bilmiyorlardır
hehe


Oda arkadaşımın süs niyetine kullandığı bardağı perdeyi kapatırken kırınca
yenisini almak vacip oldu
Bimilyoncuda bardak ararken bunları gördüm
Hemen aldım bir tane tabi

Canım suşi çekince Japon restoranına gittik
Ama yine klasik Kore aparatifleri getirdiler

Japon çorbası sanırsam

Japon spagettisi??

Sonunda benim suşilerim de geldi
5.000 won'du yanlış hatırlamıyorsam

Bunun pek Japon olduğunu söyleyemeyeceğim

Silip süpürdük ortadakileri
Zafer işareti de ondan

Hastalığım geçmek üzereyken
Yine de yorgun görünüyorum

Kasım ayında yapılacak ülke temsillerinde stand seçerken
Bize sağ üst köşe düşmüş

Çinli arkadaş yemek hazırlayıp bizi davet etti sağolsun


Her ne kadar ne olduklarını tam kestiremesek de yedik

Cuma çıkışında gittiğimiz Türk kebapcısı

Dönerlerimizle mutluyuz

O da mutlu
hehe

Bir sabah uyandığımda...
Tamam itiraf ediyorum öğlenden sonra uyandım
her neyse
Uyandığımda oda arkadaşımın yaptığı
patatesli börekleri buldum masamda
Maharetli maşallah

Sınavlarda başarılar dileyen yurt yönetimi
bedava kek ve süt dağıttı

Geçenlerde pahalı diye çıktığımız kafeye tekar gittim
Parfe bu
5.500 won

Çoğu bimilyoncudan
Bazıları o kadar şekerdi ki dayanamayıp aldım
Cüzdan 10.000 won
Spagettimsi şey 2.000 won
Soya sosu 2.750 won
Bulaşık deterjanı 2.000 civarı
Kakaolu çay 3.750 won
Geri kalan hepsi 1.000 won
Her gün yediğim ton balıklı kimbap
Sadece Mini Shop'ta satılıyor
GS28 ve 7.11 gibi diğer bakkallarda yok
1.200 won
içinde 12 parça oluyor
Bu da olmasa açlıktan ölürdüm heralde
Tamam abarttım

Her bakkalda mikrodalga fırın ve sıcak su sebili oluyor
Yemeği ucuza ve hızlıya getirmek isteyenlere

Sınav öncesi arkadaşları beklerken kampüsün arka girişinde
bunlardan bedava dağıtıldığını gördüm
Boş durur muyum
Aldım bir tane

Bu cuma çıkışı Lübnan kebapçısında
Üç demeden çekersen böyle olur
hehe

Koreliler renkli ayakkabıları seviyorlar
Tıpkı benim gibi

Kadın ve erkek montları
Aradaki farkı çözebilen varsa bana da söylesin lütfen
Öyle işte bol bol para harcıyorum . Her ne kadar harcamayım, kış tatilinde gezerim desem de sürekli alınacak bir şeyler çıkıyor karşıma. Napsam bilemedim. Yakında yurda kapanıp hiç çıkmayacağım ya hadi hayırlısı

Bu arada iki ay önce bugün İstanbul'dan uçağa bindim. İkinci ay dönümüm kutlu olsun. Daha nice aylara inşallah..

2 yorum:

  1. oğğğ kore de paşabahçe süpper, şöyle diyebiliriz korede Türk izleri bulunmakta :) yazılarını okudukça merak ettiklerime cevap buluyorum iyiki bloglanmışsın:)

    YanıtlaSil
  2. gecenlerde oda arkadasimin kirmizi penye tunigini gorunce aaa bizdekilere benziyor dedim. meger ustunde "made in turkey" yaziyormus. zara'dan aldim dedi. bizde bunlar sosyete pazarinda satiliyor felan demedim tabi. sadece turkiye'den kore'ye giyisi ihrac etmemize sevindim o kadar =)

    YanıtlaSil