15 Kasım 2011 Salı

CJ Şarkı Yarışması

Bugün kaldığım yurt olan CJ International House'da yetenek yarışması varmış sabah oda arkadaşım söylemişti. Ben de yok gelmeyeceğim dedim, dudak büküp halbüsü ben de yarışmanın MC'si olacaktım deyince şaka yaptım geleceğim tabi dedim. Akşam olunca gittim ki oda arkadaşım İrina mikrofonu almış eline şarkı söylüyor:




Japon kız
3. oldu









Ipad bizi çekerse biz de onu çekeriz

O güzelim piyano performansından sonra bu dansı etmeyecektin


Mc kızı dalgaya alırken

Çinli kızın hip hop dansı
2. oldu



Bunlar da baya iyi söylediler

Bu kız birinci oldu

Mikrofonu gören Çinli arkadaşım Melon
listede adı olmamasına rağmen atladı sahneye
Lidya adında geleneksel bir şarkı söyledi


Endonezyalı arkadaşım da gelmiş


Katılımcılar hediyelerini alırken

Bize de bunlardan verdiler















Bu sabah beni Koreli bir kızla yabancı bir kadın durdurup muhabbet etmeye başladılar. Kiliseden geliyorlarmış. Burada kilise üyelerinin faaliyetleri çok yaygın. Hem de çok. Garip olansa aynı kadını akşam bu etkinlikte görmemdi. Neyse öyle işte. İrina da Faslı bir arkadaşla bachatha dans gösterisi yaptı. Vidyosunu çektim çok sevindi, bana odada verdiği dans derslerini ödemiş oldum bir nevi. hehe. Boyutu çok büyük olduğundan buraya yükleyemeyeceğim ama dans ettiği şarkı şu, ben beğendim umarım siz de beğenirsiniz:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder