1 Kasım 2011 Salı

Kampüs Turu

Bildiğiniz gibi dönemin başında kampüs turuna çıkacağımı söylemiştim, her ne kadar ara ara fotoğraflar çeksem de sırf fotoğraf çekmek için kampüsü gezmemiştim. Sonbaharın gelip yaprakları renklendirmesini fırsat bilerek Avusturyalı bir arkadaşımla kampüsün fotoğraflarını çekmeye karar verdik:

Kaldığım yurt

Bu da yakına yakına bitiremediğim yokuş.
Ama bu sefer soldaki kestirme yoldan gidiyorum

Kestirmeye devam

Kampüsün arka kapısından çıkalım

Aşağı inelim

Ama önce sağ taraftaki manzarayı fotoğraflamam gerek

Tenis oynayalım

Okul yakınlarda görünüyor


Artistik fotoğraf çekme çabalamaları


Yola devam edelim
Okul otobüsü de bize eşlik etsin
Ama biz ilerden sola döneceğiz

Döndük bile

Kapıdan girelim

Sweet November mübarek


Okul binalarından ilki çıktı karşımıza

Yola devam.
Karşıda benim binam görünüyor

Binanın tam fotoğrafı için buraya çıkmam lazım geldi

Evet, bu da bina
Ama benim değil hehe

İlerden sola dönüyoruz

Döndük işte
Sağda benim binam görünüyor

Binamın arka kapısı
Güzelim binalar içinde en sıkıcı görünümlüsünü bize vermişler

Bu da ön kapısına giden yol

Buraya dönmüyoruz daha

Binamın ön girişi

Geri dönelim
Sağa dönüyoruz burdan

Döner gibi olduk biraz

Döndük bile
Lensim mi pis ne

Buradan ilerlemiyoruz,
Yola devam ediyoruz

Peoples' Square

Arkadaşımı beklemem lazım
Bir yere gidecekmişiz
Sonra söyleyeceğim
Sürpriz
 Haftaya festivalimiz var. Uzun zamandır onun ayarlamalarını yapıyoruz. Diğer ülkeler 15 20 kişiyken biz sadece 3 kişiyiz. Haliyle her işi kendi başımıza halletmemiz gerekiyor. Bize yardım edecek olan KUBA(Korea University Buddy Assistance) üyeleri bile bizden fazla. 6 kişilermiş. Ben toplantıya gidemediğim için tanışamadım ama olsun en azından koskoca standı tek başımıza idare etmeye çalışmayacağız. Bugün de yine bir yerlere gittik standda sergilenecek malzeme sormak için.

Dönünce Avusturyalı arkadaşımla buluştuk, çantalarımızı okulun müzesinin girişine bıraktık, çıktık yola:

Samsung Hall
Sağ tarafta müzenin girişi var

Çantaları bırakıp yola devam ediyoruz

Sağa bakalım

Yola devam

Okulun Giriş kapısından görünen binası

Bu da giriş kapısı

Poz verelim


Çantalarımızı bıraktığımız bina



Binaya yakından bakalım


Sağa dönelim


Çantalarımız bıraktığımız binanın arka kapısı
Belki de aynı bina değillerdir ama buradan girince öbür kapıdan çıkılıyor
hehe

Kütüphane


LG binası

Bugün her tarafta bu kameralardan vardı

Sol taraf

Kütüphanenin önü

Bankların ordan LG binası

Ara bir yoldan giriyoruz

Heykelleri de çekelim

Bu da bizim değişim ofisi
Başımız sıkışınca buraya geliyoruz

Etrafı çekmeye devam



Değişim ofisinin ikinci katına çıkan merdiven
İçeriden de merdiven var ama
Maksat nostalji olsun




Lensim pis
Evet




Yürüyüşe devam ediyoruz

Buraya çıkmadık tabi

Beraber resim çekinmek isteyen öğrenciler
Ben de sizi çekiyim o zaman dedim




Yolda başka bir arkadaşla karşılaştık


Sabah bu merdivenlerin üst kısmına diğer taraftan çıkıp
ucu görünen binayı çekmiştim

O parmağı indir bir kere


Kedişler











Yakın çekim çalışmaları



Başladığımız bina göründü
Çantaları almak lazım





Buradan yerin altındaki yeni dünyaya giriyoruz
Ama şimdi girmiyoruz






Çantalarımıza kavuştuk sonunda
Evet, gördüğünüz üzere ben bu kampüste vakit geçiriyorum. Her ne kadar bütün binaları çekemesem de büyük bir kısmını gezdim. Umarım beğenmişsinizdir.

3 yorum:

  1. Çok büyükmüş başım döndü.Ama güzel..

    YanıtlaSil
  2. park min yeon5 Kasım 2011 01:30

    Her ne kadar sen her seyi cekemedim desende her seyi o kadar ayrintili cekmissin ki kendi basima gezmeye kalksam sanirim kampusun girisinden sonra eski fotograflarida aklimda canlandiracak olursam senin kaldigin yere kadar rahatlikla gelebilirim ;) heheheheh :D

    YanıtlaSil
  3. Deşifre oldum desene =D

    YanıtlaSil