26 Kasım 2011 Cumartesi

Musc'la Pasta Yapalım

Dün akşam hafta sonunu boş geçireceğim diye hayıflanırken gözüme haftalar önce aldığım kek unu geldi. Tek başıma yapıp yemek olmaz diye düşünüp Malezyalı arkadaşım Musc'tan bana katılmasını rica ettim, Malezyalı öğrenciler için yapılan bir seçime gitmesi gerektiğini, ama işin ucunda pasta varsa ekebileceğini söyleyince diğer Malezyalı arkadaşım Hyda'yı da çağırdım ama onun gönüllü çevirmenlik için bir yere gitmesi gerekiyormuş. Bu Malezyalılar da pek aktif.

Bu sabah erkenden Musc geldi, pastayı yapmaya koyulduk:




İkinci kata geçelim

Elimi kesince bütün bulaşıkları Musc yıkadı








Fotoğraf vakti
Facebook'a yükleyince arkadaşları niye seçime gelmiyorsun diye fırça atmış
hehe



Yurttaki diğer arkadaşlara paket yapma vakti

Aman da pek marifetliyim. Şaka. Marifetli olduğumdan falan değil.. Buraya gelmeden önce aman efendim Kore'ye gidince yemek yapamazsınız, yiyecek bir şey bulamayıp açlıktan ölürsünüz gibi yazılar okumuştum. Haliyle insanın morali bozuluyor tabi. Daha sonra boş ver kim ne derse desin her gün ramen yapar yerim, yine de giderim Kore'ye demiştim. Gördüğünüz üzere pasta bile yapılabiliyormuş. O yüzden eğer Kore'ye gelmek, yaşamak gibi bir fikriniz varsa başkalarının ne dediği sizin için hep ikinci planda olsun. Hatta benim yazılarımı bile kaale almayabilirsiniz. Hani hep derim ya bu Kore'nin sarayları da pek dandik diye. Eğer keyif almayı biliyorsanız o saraylar size.. Bilmiyorum ya sarayları hakikaten dandik. Ama olsun Kore'yi seviyorum ben.

Herkesin bir gün Kore'ye yolunun düşmesi dileğiyle..

3 yorum:

  1. Merhaba Saadet ^^
    Bloğunu bayağıdır takip ediyorum gerçekten çok güzel şeyler paylaşıyorsun. Benim de Kore'ye gelme planlarım var.(şu an Korea Univ'den kabul bekliyorum ve benim de bölümüm U.arası İlişkiler olacak inşallah ama benimki değişim değil, tam zamanlı öğrenci olarak gideceğim) Acaba bölümünden memnun musun, oradaki eğitimi nasıl? Ayrıca birkaç aydır orada yaşıyorsun, aylık giderlerini hiç hesapladın mı? Oraya geldiğimde bursum yetecek mi yoksa ailemden destek almam gerekiyor mu merak ediyorum.
    Derslerinde Allah kolaylık versin, umarım çok mutşu ve başarılı bir şekilde oradan ayrılırsın =) (Olur da KU beni alırsa orada tanışmayı da çok isterim ^^ )

    YanıtlaSil
  2. Merhaba saadet senin bu sitede bir hesabın var mı acaba?
    >> http://www.interpals.net/

    yoksa senin fake bir hesabını mı gördüm? :D

    YanıtlaSil
  3. Bu nicki uzuuun yillardir kullanirim taninmis sitelerde de benden baska kullanani gormedim (twitter haric sanirim. biri benden once davranmis) geri kalanlari fake olabilir. eskiden google'a ankasaa yazdigimda sadece benim uye oldugum siteler cikiyordu. simdi ne ararsan var. artik nasil bir anlam yukledilerse..

    Ben buraya siyaset bilimi ve uluslararasi iliskiler ogrencisi olarak geldim ama aldigim butun dersler "division of international studies" bolumunde. ben simdilik memnunum. gercekten cok kaliteli hocalari var. cogu harvard yale gibi okullarda doktora yapmis ve bu bolumu hic korece bilmeden rahatca okuyabilirsin cunku derslerin cogu ingilizce. eger kabul alirsan hic durmna gel bence. ama dedigim gibi uluslararasi iliskiler'den ders almiyorum o yuzden o fakulte hakkinda yorum yapamam. zaten o da uluslararasi liskiler icinde ekonomi ve siyaset diye ayriliyor onlari hic bilmiyorum.

    ben gecen ay cok pis para harcamisim. buraya yazmaya cekiniyorum acikcasi. ama o bana ozel bir durumdu bilet felan almistim. onun disinda parani dikkatli harcarsan 600.000 wonluk burs gayet yetebilir. sana gelecek burs ne kadar bilmiyorum ama burada verilen burslar genellikle o civarda. ucu ucuna yetiyor da diyebilirim (o bursu alanlari gozlemledigim kadariyla). nasil oluyor bilmiyorum ama ben burada cok para harciyorum. yemeklerimi hep kendim yaptigim, gereksiz masraflardan kacindigim halde ay sonundaki hesaplamamalarim beni hayal kirikligina ugratiyor. normalde bilkent'in verdigi 300 lira burs bana bir ay gayet yetiyordu. burada ise onun birkac katini harciyorum. gerisini sen dusun. bir de su siralar hala yerlesme asamasinda oldugum icin eksikerim, almam gerekenler cok fazla. bir iki ay icinde neye ne kadar harcadigim tam oturmus olur, ben de gonul rahatligiyla net rakamlari yazarim buralara bir yere =)

    YanıtlaSil