12 Kasım 2011 Cumartesi

Niyaz'a Veda Partisi

Bayramda evlerine gittiğimiz ailelerden birinin oğulları Niyaz üniversiteye başlayacağı için yakın bir zamanda Malezya'ya dönecek. Ailesi de onun için küçük bir veda partisi düzenlemiş. Ben ve Özbek arkadaşım Dilnoza (hani ben Korece bilmediğim, o da İngilizce bilmediği için Türkçe anlaşmaya çalıştığım arkadaşım) da Malezyalı arkadaşım Hişam tarafından davet edildik. Metro çıkışında onları beklerken fotoğraf çekmeye koyuldum:





Sonunda geldiler
Gitme zamanı








Eve vardık bile


Yemekler çoktan hazır

Mangal yapalım

Teknolojinin gözü kör olsun
hahaha

Televizyonda da maç var
Bugün Türkiye'de de maç varmış
Feriha'dan mahrum kalacağız desenize

Bu kalın eriştelerin üzerine yeşillikler ve yumurta konuluyor
Sonra da tenceredeki balıklı çorba dökülüyor





Şerbet

Kakaolu jeller






Bildiğiniz gibi favorim öndeki tel şehriyemsi yemek




Mısırlı tatlı
Hayatımda ilk defa tatlıda mısır görüyorum dedim
Çok şaşırdılar
Onlar çok sık kullanıyorlarmış

Buranın hepsini ben yedim
hehe

Yine mısırlı başka bir tatlı
Muzla deneyin güzel oluyor dedim
Yanımdaki kızın adı da Mus'muş
Adını hiç unutmayacağım dedim










İkizler










İşte Niyaz
Güle güle gitsin

Temizlik vakti


Dönüyoruz artık

Ama önce tatlı bir şeyler yiyeylim




Bugünü yine Malezyalılarla geçirdim. Yemekler harikaydı. Tabakları silip süpürdüm. İnsanlar da çok cana yakın. Farkettiğim diğer bir şeyse Malezyalı erkeklerin ev işlerine çok yatkın olmaları. Şimdiye kadar gittiğim toplanmalarda bulaşıkları hep erkekler yıkadı mesela. En kötü ihtimalle kendi tabaklarını yıkayıp kaldırdılar. Öyle yani, darısı Türk erkeklerinin başına. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder