17 Kasım 2011 Perşembe

VIPs

Bildiğiniz gibi geçen haftaki festivalde standımız 3. olmuştu ve hediye olarak da belirli yerlerde harcanmak üzere 100.000 wonluk hediye çeki vermişlerdi. Bugün onu harcamak için standda bize yardım eden KUBA üyesi Koreli arkadaşların tavsiyesi üzerine VIPs'te öğle yemeği yemeye karar verdik. Hafta içleri öğle yemeği 20.000 wonmuş. Biz de geri kalanını kendimiz ödeyip lüks bir restoranda ucuza yemek yemiş olalım dedik. Mesafe kısa olduğundan ve vakit darlığından taksiye binelim dedik, kişi başı metroyla aynı oluyordu nasıl olsa:

Kore'nin en ünlü gazetelerinden birinde toplu fotoğrafımız çıkınca










Nickhun?
hehe


Öyle işte, kızlardan 3 tanesi akşam yemeğine kadar orada durmaya karar verdiler. Biz de dersimiz olduğu için boynu bükük okula geri döndük. Kore'ye gelirseniz paranız da varsa ve bir de et yeme konusunda sıkıntınız yoksa VIPs en iyi steak yapan restoranmış. Fiyatlarının 70.000 wondan başlamasından anlamam lazımdı. Biz de gariban olduğumuzdan açık büfeyle yetindik. Giderken oradaki dondurma makinesinden koca bir külah dondurma doldurmayı da ihmal etmedik. Okula varınca çantamdan da bir tane kruvasan çıktı zaten. Fakirliğin gözü kör olsun napalım. hehe 

1 yorum:

  1. sevgili saadet merhaba, ben gizem...öncelikle siteni yeni keşfettim fotoğraflar ve bilgiler çok yararlı oldu benim için, teşekkürler. bende yüksek lisansımı korede yapmaya karar verdim ama aklımda bazı soru işaretleri de var. bu konuda halihazırda korede okuyan birinin fikirlerinin bana çok yardımcı olacağını düşünüyorum. eğer senin içinde mahsuru yoksa irtibata geeçebilir miyiz? herşey için şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil