18 Kasım 2011 Cuma

Yine Süpermarket

Bugün tüm gün yurtta oturup koca bir haftanın yorgunluğunu atma planları kurarken yurttan arkadaşım Emre geçenlerde bahsettiği süpermarkete gideceğini, benim de gelmek isteyip istemediğimi sordu. Olur dedim. Çıktık yola:

Giderken hazır Korece konuşabilen birini bulmuşken lens alıyım dedim
Oradaki ilginç lensleri denemeden de edemedim
Bunun çifti 50.000 won
Kendime aldığım numaralı lens 3 aylık 80.000 won
İşin güzel tarafı ise ölçümün lensçinin içinde yapılması

Mavi hat üzerinden bir yerlere geldik
Durağın adını unuttum
Pazar kurulmuş
Fiyatlar Türkiye'yle hemen hemen aynıydı
1kilo muz 2.000 won
1 kilo mandalin 2.000 won
Çeri domatesin kilosunu da 1.000 wona aldım


Muzlar büyüdükçe fiyatlar artıyo

Vejeteryan ramen!!!
Yaşasın!!
Helal sertifikası da varmış

5 tanesi 2.950 won
3.000 won olsa almayacaktım

Ucuz tost ekmeği bulduk
Wuhuuu



Suşi mi kimbap mı?

Çiğ balıklı şeylerden
Bir türlü sevemedim

Soğanlı krep

Domuz eti olsa gerek

Bebiiiş
Annesi Kore usulü selamlamayı da öğretmiş
Şeker şey




Kadın bunlardan yapıyodu
(Soldaki paketler)
2.000 wondu sanırım
Ben de aldım
Diyet zamanı

Halk??




Dondurmalarda indirim
Gel vatandaş gel
Kış gelmeden bitir

Pirinç kekleri


Hello kitinin bir çekmecesi kalmıştı yapılmadık


Çaylar
Kış için biz de aldık birer tane

Dondurma poşetinden bedava diye fazladan aldık

Dönerken yağmur yağıyordu. Daha ucuz diye plastik poşet yerine kağıtlardan aldık. Gelirken iki tanesi yırtıldı. Olacağı oydu zaten. Neyse bir daha ki sefere acummalar gibi bez poşetle gidiyorum alışverişe, haberiniz olsun.

2 yorum:

  1. ayyy çok güzel yaa bizlerle bunları paylaşmanda ayrı güzellikte teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. güzel palaşımlar teşekkürler

    YanıtlaSil