27 Aralık 2011 Salı

Budist Tapınağı: 2. gün

Bu sabah 5.30'da herkesi kaldırdılar. Koştura koştura tapınağa gittik. 108 defa secde yapılacak dediler. Ben yine arka taraftan izlemeye koyuldum. İlk başta gayet heveslilerdi ama yarısından sonra arka tarafta gülüşmeler, oflayıp puflamalar, iki defada bir eğilerek kaytarmalar felan başladı. Ha gayret az kaldı diye gaz verenlerden kaç tane yaptıklarını sayanlara kadar pek çok çeşit mevcuttu. Tabi asıl dini Budizm ve Hinduizm olanlar büyük bir ciddiyet içinde eğilmelere devam ettiler. O sırada aklıma ramazan'da teravih'e götürdüğüm Hong Kong'lu arkadaşım geldi. İyi dayanmış kız valla.

5.30'da sabah namazına kalkan mübarek gençler






Kahvaltı vakti

Kore kahvaltısı

Kahve de var
Oh mis

Laos'lu arkadaş
Budizm hakkında konuştuk
Onun mezhebi bu tapınaktakinden farklıymış

Odaya geri dönüp eşyalarımızı topluyoruz
Zaten odalarda bu battaniyelerden başka bir şey yoktu
Ama oda alttan ısıtmalı olunca insanın yerlerde yuvarlandıkça yuvarlanası geliyor

Evden tapınağa son bir bakış

Canlı müzik dinletisi
#2
Bu seferki yarışmacımız Kore'den

Veda konuşması
Yine Korece


Bizim karizmatik yine gelmiş





Tapınak önünde toplu fotoğraf


Yola çıkma zamanı

En alttaki yazıyı Türkiye'yle alakalı zannettim
Olmayabilir de

Dantelli otobüslerde plazma televizyon
Uzak Doğu filmlerinin fragmanlarını gösteren bir kanal açıktı
Dünkü söylediklerimi geri alıyorum
Bulaşık suyu içseler de iyi dövüşüyorlar

Kağıt müzesine geldik


Kağıttan heykeller bizi karşıladı
Birazdan bunlara da tapmaya başlayacağız
hehe


Burada da el işi yaptırdılar



Telefon süsü yaptım



Başka kağıt süslemeleri

Müzeyi gezmeye başlayalım


Geleneksel kağıt yapma aşamaları



Şapkalıklar

Kağıttan oyuncaklar

Kağıttan elbiseler

Bizim ev hanımları da bunlardan yapıyor diye havamı da attım millete



Kağıttan yapılmış taplolar


Tolu resim vakti
5 saniye sonra buradaki makine sayısı 15'e çıktı

Müzedeki toplu fotoğraf

Geri dönüyoruz

Yine uzun bir yolculuğun ardından başka bir tapınağa geldik


Burası diğerlerine nispeten daha eskiydi


haha
Bu bir yerden tanıdık geldi bana

Yemekte yine et var
Hayııııır!!!


Ben yine yan ürünlerle beslenmek zorunda kaldım
Pilava da abanmışım yalnız

Canlı müzik dinletisi
#3
Filipinler

Tapınak önündeki toplu fotoğrafa son anda yetiştim


Yine Otobüs yolculuğu
Nehir buz tutmuş


Herkes uyumuş bile

Benzinlikte mola
O da ne?
Ben LPG'yi Türkçe zannediyordum
hehe



Dağları tepeleri aşalım
Kulaklarım buralarda çok pis tıkandı
1 saate yakın etrafı duyamadım
Artık ne kadar yükseğe çıktıysak



Sahile vardık


Yaşasın deniz








Atatürk müsün evladım in aşağı

Deniz feneri
Politik mesaj veresim geldi
haha

Biz fotoğraf çekmemize bakalım







Eldivenin de ahı gitmiş vahı kalmış
Fakirliğin gözü kör olsun


LOST



Saatler süren yolculuğun ardından otele vardık

Oda taksimi yapalım

Yine eşyasız odalar


Sadelikte sınır yok

Bu odada koku vardı
değiştirdiler

Akşam yemeği

Bu sefer lezzetli bir şey olsa bari




Hindistan'dan temsilcilerimiz

Gezi ekibi

Yine bitiremedim
O minik yumurtalar da neyin nesi bilmiyorum
ama yedim

Gösteriye hazırlanmak için sadece 20 dakikamız var
Dün zaten o kadar da hazırlanamamıştık
Jet prova

Aşağıda son hazırlıklar tamamlanıyordu



Bu Asyalı erkeklerin kızlardan çektiği ne bilmiyorum

İçim acıdı valla

İlk grup bir tane çocuk dansı yaptı







İkinci grup da öyle

Saçlara gel
Hahahahaha



Kalpcikler


Sıra bizde
Etrafta boş boş dolanıyoruz önce

Sonra müziği duyup toplanıyoruz





Havada durdum şahitlerim var
Yallaaaah

Bu grup da çocuk dansı yaptı



Kelebekler birbirine karıştı




Bu grup şarkı söyledi












Bu grup da bir çocuk hikayesi canlandırdı







Birlik beraberliğin önemine dikkat çektiler




Oylar değerlendirilirken hünerler sergilenmeye geldi
Islıkla şarkı çalmaca

Şarkı söyleyelim

Karaoke vakti



Acuşşi de iyi havaya girmiş

Karaokeye devam



Acuşşi ısrarlara dayanamayıp sahneye çıktı



Amcam dünden hazırmış zaten
Bir de yok ben söyleyemem diye naz yaptı o kadar

Şupomeeeeen


Artis


Sonuçlar açıklandı
3. olduk
Jürilik işini acuşşilere verirseniz olacağı bu zaten

Geleneksel desenli kalemliklerden verdiler hediye olarak




İkinci olan grup hikayeyi canlandıranlardı
Onlara da yelpaze verdiler
Havanızı alırsınız demek olsa gerek

Şarkı söyleyen grup 1. oldu
Güzel bir masa saati hediye ettiler

Karaoke birincisi
Acuşşi bayağı uğraştırdı bizimkini

Çok şirin geleneksel biblolar vardı içinde

Üçüncülüğü tebrik etme vakti

Odalara tatlı servisi başlamış
Kendi odama dönmem lazım

Kendi odama döndüğümde bizimkiler yemeye başlamış bile

Ricecake
Yani pirinç keki
Isırınca patlıyor içinden tatlı bir sıvı akıyor
Ben seviyorum yani

Bu da pirinç keki ama tatsız tuzsuz birşey
Bugün de böyle bitti. Yarınki yolculuk nasıl geçecek bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder