24 Aralık 2011 Cumartesi

Camide Yemek Yapalim

İlk kar
Yeni yurdumdan eski yurduma bakış
Bugün geçenlerde yaptığımız camide toplu yemek pişirme merasiminin ikincisini gerçekleştirdik. Aslında bizimkisi orada tanıştığımız arkadaşlarla bu tip toplantılar için camiyi toplanma mekanı seçmek. Yoksa imamla felan bağlantılı olan bir şey değil yani. Zaten millet yurtlarda sürünüyor, bu tip etkinliklerle hem bir araya geliyoruz hem de değişik ülkelerden lezzetler tatma imkanı buluyoruz. Ben de dün İtewon'dan aldığım kedi dili bisküviyle tiramisu yapıp götürdüm. Pek geleneksel bir tatlı olduğu söylenemez ama camiye vardığımda bizimkileri harıl harıl yemek yaparken görünce iyi ki yapıp getirmişim demeden edemedim.


Türk arkadaşım Sare davetimi kırmayıp bize katıldı
Diğeri de bizim Türkiye hayranı İsra


Ameen Amca poz verirken

Habibullah'ı mutfaktan kaçarken yakaladım

Rahimah samgettan(?) yaparken




Oraya gelen Koreli turistleri çevirip bizimkine emanet ettim
Bayağı iş çıkardı doğrusu

Köfteler

İki dakika bırakmaya gelmeden bizimkinin dinleyiciler değişmiş

Tavuğu dolduralım

Köfteleri saralım


Cinsengler göz kırparken

Pirinçleri ve sebzeleri ayrı ayrı torbalara doldurup
Kaynar su dökelim

Bizimkinin dinleyicileri arasına kız popülasyonu artıyor
Yaşını mı söylesem ne?


Fatima Hint usülü tavuklu köri yapmış



Diko ve Fatwa Fransız usülü zeytinli tavuk yapmış

Klasik Koreli paketlemesi
Çok şeker

Amcalar geldi
Beklemiyordum
Hepsini biz yiyeceğiz zanennetmiştim

Zeytinli tavuk

Samgettang













Bugün Malezyalı erkeklerden kimse yoktu
Bulaşık işi kızlara kaldı anlayacağınız


Camiye gelen turist bizim okul mezunu çıktı

Caminin dışında eski oda arkadaşımın arkadaşını gördüm
Bizimkilerden onu erkekler tarafını gezdirmesini rica ettim
Nolur nolmaz yine biri giremezsin der mahçup olmayım

Kız arkadaşı da benimle yukarı çıktı

Camiye gelirken Türk fırıncısına uğramışlar
Baklavayla lokum ikram ettiler
Şanslı günümdeyim


Toplantı odasına bir döndüm ki hepsi beni bekliyormuş


Cüzdan hediye ettiler
Herkese eşofman felan vermişler
Saadet'in hediyesi niye bizimkinden güzel diye kıskançlık edenler oldu
hehe


Cüzdanı keşfederken

Dışı da güzelmiş

Yemekler güzeldi. Cüzdan da öyle. Yurda gider gitmez ilk işim Winnie the Pooh'lu cüzdanımın pabucunu dama atmak oldu. Hiç tarzım değil ama hediye olması ayrı bir anlam katıyor. Ben sahte zannetmiştim ama oda arkadaşlarım çakmak tutup test ettiler. Komedi ya. Sevildiğimi bilmek de güzel bir şey tabi.

Güle güle kullanıyım



4 yorum:

  1. merhaba..blogunu yeni keşfettim ama şimdiden çok beğendiğimi söylemeliyim.. :)
    kore ilgili takip ettiğim birçok blog var ama sen benim en çok merak ettiklerimi yazdığın için teksin diyebilirim..
    oyüzden kore hakkında en çok öğrenmek ve bilmek istediklerimi yazdığın için çoook teşekkürler..
    umarım paylaşımların heeeeeeeeepp devam eder.. :D
    sabırsızlıkla yeni yazılarını bekliyorum..
    görüşmek üzere.. ^o^

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevindim. Ben de bu güzel yorumun için teşekkür ederim. =)

    YanıtlaSil
  3. çok imredim yahu :) çok güzel^^
    niye daha önce keşfedemedim blogunuzu,şimdi nasıl okuyacam ben bunların hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her gün yemeklerden sonra birer kaşık alınca kısa sürede bitiyormuş =)

      Sil