16 Aralık 2011 Cuma

Değişim Öğrencilerine Veda Partisi

Bugün bir sıcak ağustos ayında dünyanın dört bir yanından Kore Üniersitesi'ne gelen değişim öğrencilerine veda partisi vardı. Bir dönemliğine gelenler pişman olurken her birimiz koskoca dört ayın nasıl akıp gittiğine şaşırmış vaziyetteydik. Oryantasyonun ilk günlerinde kart kaydı için geldiğimiz binayı yine veda için seçmeleri daha bir buruk oldu bizim için. Hepimizin dudağında gülümseme, gözlerinde yaş vardı. Gülümseme, kurduğumuz sıcak arkadaşlıkların sevinci; yaş da vedalaşmanın verdiği hüznü temsil ediyor bu arada. Bir kısmımız ikinci dönem de burada olacağı için şanslıydı ama gidenlerin bıraktığı acı yüreğimizde baki kalacaktı. Ama olmadı. Zaten ben bu dönem değişim öğrencileriyle fazla takılmadığım için aman aman dostluklar kurmadım ama ilk geldiğimiz hafta bu binadaki 4 tane salon da tıklım tıklım iken bugün sadece bir tanesinin zar zor dolmuş olması çok büyük bir çoğunluğun vedayı pek de sallamadığının açık bir göstergesi. Zaten millet eğlenmeye gelmiş Kore'ye arkadaşlık olsa nolur. Tabi aralarında sevdiğim insanlar da yok değildi. Olmasa gitmezdim zaten. Pek çoğunu son kez görecek olmak yine de hüzün verici. Umarım onlarla tekrar bir yerlerde karşılaşırız. Zaten internet sağ olsun uzaklık denen şey kalmadı.(iki yüzlülüğe bak, daha dün ne diyordum)

















Badilere ödüller verilirken
En iyi fotoğrafları bu şekmiş

Bu da en aktif badi ödülünü aldı
Bizim festivalde zıpır bir şey olduğu belliydi
Kazakistan geleneksel kıyafeti vardı üstünde
Koreliymiş meğer

Singapurlu arkadaşımın badisi en iyi badi seçildi
Çok yardımsever ve iyi kalpli biriymiş
Bir daha ki döneme bana bunu verseler bari
Bu dönem badi yüzü görmedik ikinci dönem bir işe yarasın








Sırada değişim öğrencilerinin teşekkür vidyosu var
Ben de gördüğüm arkadaşlarımın resmini çektim






Salon zor dolmuş


18. dönemin başkanı bizim 9. gruptan çıktı
Söyleyeyim de bana kıyak geçsin
hehe





Bazı badiler veda konuşmasında ağladı
Biz de güldük
Çok mu kötüyüz ne?



Sahne toplu fotoğraf için yetmeyince çoğumuz dışarıda kaldı


Bizim festival standı da buradaymış


Diğer binaya yemek yemeye gitme vakti
O camdakiler de ne?

Buradaymış asıl parti meğersem


Yemekler de bunlarmış










Çekilişle ödül alan Singapurlu arkadaşım


Gruplar hatıra fotoğrafı çekinirken








Biz de 9. grup olarak hazır bulunduk






Oradaki yemek bizi kesmeyince başka bir yere yemeğe gittik
Buranın parasını da okul karşılamış
Bileydim daha çok yerdim
haha




Her zamanki gibi oyunlar felan oynadık. Ben yine erken ayrıldım çünkü oyunlar genellikle soju içme cezalı. Su içmekten gına gelmesinin yanında bir süreden sonra sarhoş oluyorlar oyunun tadı çıkmıyor. Oyun dediğim de bizim küçükken oynadığımız basit ama eğlenceli şeyler. Biz el kızartırdık bunlar soju içiyor işte. Neyse bu dönem bitti sayılır. Bir daha ki döneme kimler gelecek bakalım.

6 yorum:

  1. Uzun zaman sonra tekrar yazdıklarını okumak güzel:)Neredeyse dünyanın tüm ülkelerinden arkadaş edinmişsin,en güzeli.Çeşitli kültürleri tanımak ve onlara kendi kültürünü anlatmak eğlenceli olmalı.İyi eğlenceler^^Bu arada sömestr tatilindesiniz herhalde şimdi.İyi tatiller diyeyim o zaman "rsvk"

    YanıtlaSil
  2. Yazılarını büyük bir keyifle okuyorum ancak dikkatimi çeken bir şey var.Fotoğraflarda sürekli şapka takıyorsun,şapka takmayı çok mu seviyorsun ? Biraz değişik bir soru oldu ama merak iştee :))

    YanıtlaSil
  3. _şebnem_

    Bilgisayarın tamir oldu galiba, hayırlı olsun. :)
    İnsanın birçok arkadaş edinerek ayrılması güzel birşey..Farklı bir deneyim yaşadı hepsi ve çoğu mutlu ayrılıyordur eminim.. :)

    YanıtlaSil
  4. bilgisayarım tamir olmadı ama sağda solda bulduğum bilgisayarları işgal etmek suretiyle bir şeyler yazmaya çalışıyorum =)

    YanıtlaSil
  5. şapka? alışkanlık diyelim =)

    YanıtlaSil
  6. Ya sormak istediğim şey şu ki: Neden mesela sen dönmüyorsun da diğer bir kaç değişim öğrencisi dönüyor onu anlamadım?

    YanıtlaSil