30 Aralık 2011 Cuma

Şebnem'e..



Çikolataya duyduğum özlem hepinizin malumu. Özellikle son zamanlarda sık sık şunu da özledim bunu da özledim diye yakınıp duruyorum. Hatta taşı toprağı kara Ankara'yı bile özlediğim sizin de dikkatinizi çekmiş. Tabi bunda bilgisayarımın hala bozuk olması ve haftalardır ailemle konuşamamanın etkisi çok fazla. (rüyamda ev yerine süpermarkete gittiğim düşünülürse bu ne kadar güvenilir olur bilemem). Her neyse ben yine bir gün çikolata da çikolata diye sızlanırken bloğumun amansız takipçisi ve bloğumun bana kazandırdığı insanlardan biri olan Şebnem bana kıyamamış çikolata göndermeye karar vermiş. Ne yalan söyleyeyim ben sadece çikolata bekliyordum. Lobideki görevli elime kocaman kutuyu tutuşturunca ne yapacağımı bilemedim. Koştura koştura yurda gittim ama oda arkadaşlarımdan birisi yoktu. Beraber açalım diye bekledim ama zaman denilen şey ne geçmek bilmeyen bir olguymuş. Bekle babam bekle. Sonunda geldiler de açtım. Paket içinde her biri şirin şirin kaplanmış başka paketler... Heyecanla çok pis abandım paketlere ama bazıları hala sağlam. Haha. Nasıl mutlu oldum anlatamam. Çikolatalardan birini yedik oda arkadaşlarımla. Çok beğendiler. Beğenirsiniz tabi Türk çikolatası çünkü bu dedim. Uzun zamandır bu kadar mutlu olmamıştım. Allah da seni böyle mutlu etsin. Her şey gönlünce olsun..

Ps: Paketleri açarken yanımda olup yüz ifademi görmeyi isterdim demişsin. Oda arkadaşlarımdan biri vidyomu çekti ben paketleri açarken ama göndermeye korktum şimdi. Rüyalarına felan girer, sebebin olmak istemem yani. hehe

2 yorum:

  1. _Şebnem_

    İnan bende sevindim en az senin kadar.. Gönderdiklerimin hepsi özlemini çektiğin şeylerdi.. Blogunu takip ettiğimden biliyorum hehe :)Kısa çaplı bir heyecan yaratmışım demek sende..Hehe :)Aslında birkaç parça birşey daha vardı ama postanedeki amcam koymadı..3 kg'lik koli kalmadığı için hepsini ona sığdırdı..O birkaç şeyde sığmadı işte..Birde amca bana bakarak sırıtıyor ya 'hehe bu kadarı sığdı hehe' diye.. Hey Allahım..Neyse..Birilerini mutlu etmek beni o o mutlu olan kişiden kat kat mutlu yapar. (bir cümlede birkaç defa mutlu lafı kullandım :) )

    Türk çikolataların yeri apayrı yaa :)
    Son paragrafından ne kadar çok sevindiğini daha iyi anlayabiliyorum. :)

    Ayrıca bu yazı içinde teşekkür ederim..

    İhtiyacın olan birşey olursa çekinmeden söyle..Memleket kokusunu gönderecek biri her daim burada mevcut..^^

    YanıtlaSil
  2. saadet abla biraz alakasiz olacak.. ama dizin dramacrazy'de yayinlaniyor :D
    http://www.dramacrazy.net/korean-drama/take-care-of-us-captain/

    bu linki. ilk bölümü (henüz ingilizce altyazisiz) eklendi :))
    sevgiler, Deniz

    YanıtlaSil