31 Aralık 2011 Cumartesi

Türk Kahvaltısı


Aylar sonra ilk defa beyaz peynir ve kaşar görmenin etkisi bu olsa gerek. Şebnem'den gelen paketi açtıktan sonra tesadüfen Emre aradı. Zaten kaşar görmek beni mutlu etmişken bir de Emre tost makinasını bana ödünç verebileceğini söyleyince dünyalar benim oldu. Bu sabah ilk işim tost yapmak oldu. İnsan bir şeyi görmeden o şeyi özlediğini farketmiyormuş bazen. İlk ısırıkla gözümden bir damla yaş süzülmesi bir oldu. Boğazım düğümlendi. Durup dururken niye böyle duygusal anlar yaşadım bilmiyorum ama bir kaşarlı tost bile insanı ağlatmaya yetebiliyormuş bazen. Görmüş oldum. Elimizdekilerin kıymetini bilmek lazımmış.

Bir dahaki sefere tost yerken beni hatırlamanız dileğiyle..

2 yorum:

  1. canım arkadaşım benim bende çok duygulandım senin için seni gayet iyi anlıyorum bende aynı şeyleri çikolatada yaşamıştım:))-zeynep cahide-

    YanıtlaSil