26 Ocak 2012 Perşembe

Bir Garip Fried Rice

Karar verdim bloğun ismini Saadet Mutfak'ta diye değiştireceğim. Bugün yine boş durmadım, gubidik yemekler listeme yenisini ekledim. Böyle yaptığıma bakmayın, tadlarının bir şeye benzediği yok. Ben yaptım siz yapmayın diye yazıyorum:

Pirinci alıyoruz

Yıkıyoruz

Tencereye atıyoruz

Sıcak su da eklensin

Ocağa koymazsak olmaz

Kapak da önemli tabi

Arada açıp karıştırmayı ihmal etmiyoruz

Pilav olmak üzere
Diğer taraftan soğanları yağda kavurmaya başlayalım

Havuçları da koyuyoruz

Soya fasulyesi koymazsanız arkanızdan ağlar

Ispanak da gelmiş

Pirinci üzerine löp diye koyuyuruz

Yemeğimi gören soya sosu şişesinin tipi kaymış

Fazla kaymasın diye yumurtayla çırpıp üstüne ekledik

Böyle bir şey oldu

Peynirimsi şeyi üzerine koyunca adama benzedi

Ünlü düşünür der ki:
Açlık nelere kadir

Garip yemeklerin üzerine hayat kurtarıcım yine gelmiş
Afiyet olsun

4 yorum:

  1. Bolu'da da değişik bir pilav tarifi vardır.Soğanı yağda kavurursun.Üzerine pirinçleri soyup pişirirsin.Soğanlı pilav olur.Üzerine haşlanmış tavuk eti koyarlar.Tavsiye ederim.hiç yoktan iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavuk eti? buraya geldim geleli hiç et almadım. alsam tavuğun kendisi yeter de artar bile =)

      Sil
  2. Saadet idolümsün ya senin bu tarifler annemin tariflerinden daha ok kafamda yer ediyor :D Darısı başıma -F.Betül-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarifler yanlış tarifler. Kafana girmemesi şiddetle rica olunur =)

      Sil