16 Ocak 2012 Pazartesi

Jacky'e Veda

Birkaç gün sonra Korece sınıfından tanıştığımız Çin asıllı Avusturalyalı arkadaşım Jacky evine döneceği için ona son bir kez hoşçakal demek için toplanmaya karar verdik. Ben de tam buluşma yerine gidiyordum ki bizim "nice to meet you guy"ı gördüm. Kendisi her gün Anam metrosunun 2. çıkışında Big Issue adında dergi satıyor. Bu dergi yanılmıyorsam belediyenin evsizlere geçimlerini sağlamaları için verdiği bir imkan. Normalde bu dergiyi satan evsizler gayet sessiz sakinken bu amcam dergi satarken etrafa neşe saşmaktan geri kalmıyor. Özelliklere yabancılara olan ilgisi ona İngilizce bile öğretmiş. Sabahları "goodmorniiiiiing!!" akşamları da "goodniiiiight!!" diyebiliyor mesela. Ardından da "nice to meeet youuuu" deyince ben de bu amcaya "nice to meet you guy" adını taktım. Yabancı görünce hiç sektirmeden selamlama merasimine geçiyor. Bugün yanından geçerken yalnız değilmiş, öğrenciler de yardımına gelmiş. E fotoğrafınızı çekiyim o zaman dedim:

Big Issue

Bunlarla da çekinecekmiş
hehe

Şeker de verdi

Sonra arkadaşlarla buluşup Japon restoranına gittik

Japon ve Çinli arkadaşlar

Bu da Jacky

Benim suşim


Kaşıkla suşi yemek yetmedi devreye çubuk girdi
Mundar ettim anlayacağınız

O sırada dışarıdan ışıklı arabalar geçmeye başladı

Alaaddin'in Sihirli Lambası da var





Bilardo

Garson bizi duvardaki menüye götürürken
Menüye gitmek
haha


Japon arkadaşım moe ve ben aynı takımdık

Biz yendik
Oleey

Daha sonra Singapurlu bir arkadaş da bize katıldı


Yemek vakti

Aaaaa



Oradan da dondurmacıya gittik





Yeşil çaylı dondurma


Benim siyah çaylı dondurmam hazırlanırken



Değişik ama güzel hepsi de

Japonca- Çince-Kantonca
Farklı diller ama karakterler aynı olduğu için hepsi birbirinin yazdığını anlamış
Benim Caaanım Türkçem'in boynu bükük kaldı

Yurda dönerken

Bakkala da uğradım
Şimdiye kadar duyduğum en şirin Avusturalya aksanını konuşan bu küçük adamı özleyeceğim sanırım. Ona iyi yolculuklar, bana da afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder