26 Ocak 2012 Perşembe

Poşet Kapağı

Bu aralar nette sürekli şişe kapağıyla yapılan icat çıkıyor karşıma. Her ne kadar çevreyi korumak adı altında beğeniye sunulsa da ben hala bununla çevreyi nasıl koruduğumuzu çözebilmiş değilim. Ama işte insanın canı boşluktan sıkılınca fi tarihinden kalma şişe gözüne çarpabiliyor. Fi tarihinden diyorum çünkü Kore'ye geldiğimden beri dışarıdan aldığım su sayısı bir elin parmaklarını geçmemiştir. Her yerde ama her yerde su sebilleri var. Hatta ben olayı abartıp yanımda termosumsu bardağımla geziyorum. İstediğim yerde yanımda taşıdığım çay kahveyi içine atıp karıştırıyorum. Gerçi bazen ona bile gerek kalmıyor. Pek çok dükkanda, bankada, orada burada sebilin üstündeki bardakların yanına çay kahve de koyuyorlar. Aslında bizim kültürümüze cuk diye oturan bir şey ama biz niye yapmıyoruz anlayabilmiş değilim. Onu geçtim, su sebili bile tek başına yeterdi. Ne demişler? Su küçüğün, sofra büyüğün. Öyle yani.

Lafa daldık kapağı unuttuk:

Bir adet su şişesini masaya dikiyoruz
Siz kola şişesi de kullanabilirsiniz
hehe

İki parçaya ayırıyoruz
Ben üç parçaya ayırdım
O parçayla ne yaptığımı söylemeyeceğim

Bimilyoncudan aldığım mandalı paketten çıkarıp kenara atıyorum

Poşeti geçirdim

Bitti bile

Hazır el işinden konu açılmışken Mr. Pizza'dan aldığım meşhur tabak altlığımla kalemlik yaptım, sonra koyacak kalem bulamayıp kahve doldurdum:





Gören de beni 2pm dinler felan zannedecek. Arada dinlerim, şarkıları güzel, danslarına ise laf yok ama en azından bir Bigbang ya da Beast felan olsa iyi olurdu. Ya da olmazdı ne biliyim. Benimkisi de vakit öldürmek.

1 yorum:

  1. Merhaba Saadet Abla!! Kalemliğinize bayıldım, ya da kahveliğinize. Buraya yorum atmak istedim. 1 yıl önce blogunuza rastladım ve şunu söylemeliyim ki bu blogu okuduktan sonra google'dan güney korede yaşamı anlatan her hangi bir blog ararken kriterim hep bu blog oldu ve böylesine hiç bi yerde hiç bi dilde rastlayamadım. Yürüdüğünüz yolları yediğiniz yemekleri başınızdan geçenleri öyle tatlı ve espirili anlatıyorsunuz ki okuduğum yazıları aradan kısa bir süre geçince tekrar okuyorum. Çizgiroman okur gibi :D aaa evet çizgiroman! =)

    YanıtlaSil