13 Ocak 2012 Cuma

Radyo Show

Geçen hafta Singapurlu arkadaşım (Çinli olan) evine döneceği için gitmeden son bir kez görüşelim demiştik. O sırada her hafta cuma günleri yayınlanan bir radyo programına katıldığından bahsetti. Bizim okulda okuyan Gloria adında bir kız Anam çevresinden yabancı öğrenci toplayıp programa götürüyormuş. Benim de katılıp isteyip istemediğimi sordu. Ben de olur deyince Gloria ile telefonlaştık. Bugün de programa gitme günümdü. Ama onun öncesinde kahvaltı için hazırladığım pankeklerin fotoğrağraflarını çekmesem olmaz:

Saat 15.30
Kahvaltı vakti
Öğlene kadar horul horul uyuyorum demenin başka yolu
O sırada Türkiye'deki kahvaltı haberlerini izlemem de cabası

Kakaolu pankek

Akşam olmuş
Gitme vakti
Ama önce yurdun aşağısındaki tapınağın kapısının önünden geçelim

Sonra Anam istasyonuna doğru yürüyelim

Chungmuro istasyonu
Mağara gibi iç mimarisi var

Chungmuro istasyonundan çıkınca yürüyelim

Radyo binasına vardım bile

Kapıdan girelim

Yukarıda atıştırmalıklar bizi bekliyormuş
Soldaki şişede mısır suyu var
Sanki mısırı kaynatıp suyunu şişelere doldurmuşlar
Bir de para verip alıyorlar ya garip yani

Stüdyoya girdik

Dj de yerini almış

Hatıra fotoğrafı

Dışarıdan Namsan Kulesi görünüyormuş

Sonra Gloria ve onun bizim okulda okuyan bzimle programa katılan
 Japon arkadaşıyla Anam'daki Çin lokantasına gittik

Bizden önce kalabalık bir grup gelip geçmiş burdan anlaşılan

Aparetifler de geldi

Bunlar da Çin usulü kuzu şiş

Buraya konuluyor

Sonra kendi kendine hareket edip şişleri çeviriyor

Şişleri dizelim

Et yemediğim için kızarmış pilav ve aparetifler de benim önüme dizilsin

Gloria kilo aldığını söylerken
Aman çok şişko

Gitme vakti

Japon gangsteri
Sonra da yurda döndüm. Gloria'nın evi benim yurda çok yakımış. Tapınağın yakınında kalıyor. Zaten orada daha çok öğrenciler yaşıyor. Fiyatları da diğer yerlerle hemen hemen aynı. Neyse ya radyo programı diyordum. Sorular soruluyor biz de tavsiye veriyoruz. İlk önce bir okuldaki zengin arkadaşlarıyla sürekli pahalı restoranlara gittiğini, zengin arkadaşlarının da onun durumunu bildikleri için ona hesap ödetmemesinin kendisini kötü hissettirdiğinden bahseden bir kıza tavsiye verdik. E ödüyorlarmış işte neyi dert ediyorsun felan dedik işte. İkincisi küpe takmasına ve makyaj yapmasına izin vermediği için annesiyle sürekli tartışan ortaokullu bir kız hakkında konuştuk. Bizim grupta bir tane ortaokul öğrencisi olaması işimizi kolaylaştırdı biraz. Ben de makyajın insanı yaşlandırdığını, kendim üniversite okuduğum halde bırak fondoteni, bb krem bile kullanmadığımı söyledim. Yaşın ne başın ne dedim anlayacağınız. Sonuncusu da 10 yıllık kız arkadaşının düğünden 12 gün önce onu terk ettiğini söyleyen birine tavsiye verdik. Bu en zor olanıydı.

Bu arada Dj'lerden kız olanı Türk olduğumu söyleyince onun Türkiye'deki 3 haftalık gezisinden bahsetti biraz. Kapadokya'daki balon turundan, Nemrut'tan felan bayağı gezdiğini anladım. 1 yıl boyunca sırt çantasıyla dünyayı dolaşmış söylediği kadarıyla. İyi valla. Para bol demek ki. Ben de mi Dj olsam ne? Ya da Dj olmak için dünyayı mı dolaşmak gerekiyor? Bilemedim şimdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder