12 Ocak 2012 Perşembe

Sucuklu Tost

Ben bu tost işine çok fena alıştım. Emre'nin sürekli Türkiye'ye gidip gelen Türk bir arkadaşı varmış, sucuk getirme sözü vermiş ama kız kendisi bu tip yiyecekleri sevmediğinden gelirken getirmeyi unutmuş. Ben de ona umut bağlayıp sucuk gelecek diye seviniyordum. Hal böyle olunca o da daha önce başka bir arkadaşından getirttiğinden getirdi. Bugün de Kore'ye geldiğimden beri ilk karışık tostu yemiş bulundum. 




Bu aralar İtewon'daki markete beyaz peynir de getirmeye başlamışlar. Resimde görmüş olduğunuz İçim beyaz peynir 15.000 won gibi dudak uçıklatıcı bir fiyata sahip olsa da hiç yoktan iyidir. Yakında sucuk satmaya başlarlarsa şaşmama. Gerçi biz tost yaparken televizyon odasında Çinli görünümlü iki tane Rus vardı. Kim bilir ne demişlerdir kokuttuk ortalığı diye. Aman onların yemekleri çok güzel kokuyor sanki. Geniş olmak lazım. Yoksa yaşanmaz böyle bin bir milletten insanların bulunduğu yerlerde. 

2 yorum:

  1. merhaba saadet ben kore'de havaalanında giriş sırasında sucukları toplayıp çöpe attıklarını duymuştum acaba arkadaşın nasıl getirtiyor bu bilgi işimize yarar nede olsa şöyle sucuklu kaşarlı tost almadan bende çok zorlanırım.(deniz)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil