10 Ocak 2012 Salı

Yeni Telefon

Daha önce de bahsettiğim üzere Yongan'daki telefoncudan olumlu bir yanıt çıkmayınca biz de kendi telefonumuzu kendimiz alırız diye Apple Store'a tekrar gittik. Meğer onlar da o ücreti alıyorlarmış. Bize yanlış anlatmışlar. Zaten bu anlaşmasız telefon işi çok karışık. Hepten karmaşık bir hale gelince biz de oparöterlerin kendi satıl merkezlerinde şansımızı denemeye karar verdik. Önce Olleh'e gittik. Anlaşmasız satmıyorlarmış. Daha sonra da hadi bir de son olarak SK Telecom'a uğrayalım dedik. Şansımıza anlayışlı çıktılar. Telefonu operatöre 2. el olarak kaydettirip beni de bu sözleşme bilmecesinden kurtardılar. Biz de günlerdir telefon alma uğraşımızın başarıyla sonuçlanmasının ardından ilk iş olarak telefona Skype yükledik. Sırf ailesini özlediği için akıllı telefon alan tek insan olma ihtimalini gözden geçirmek lazım. 

Telefon kabı da verdiler

İlk artistik fotoğraf denemeleri
Yurdun alt katındaki makam bilgisayarımı kullanırken

Hintli oda arkadaşımın yatağının benim yatağımdan görünüşü

Yollar

Simit

Yurdun televizyon odasını birileri mesken bellemiş anlaşılan
Öyle işte. Telefonu da almış bulunduk. Aslında ben bloğa telefondan fotoğraf yüklerim diye düşümnüştüm ama bırakın yüklemeyi, yüklenmişlerin altına yazamıyorum bile. Facebook'tan yüklemesi ise gayet kolay. Sayfa mı açsam ne diye düşünmeden edemedim Neyse bakalım. Zaman neler gösterir.

3 yorum:

  1. Saadet bende iphone 4s almayı düşünüyorum..
    Burada 2 milyarın üstünde bir fiyata geliyor 16gb olanı... S olmayan normal iphone4 lerde 1.800 civarı...

    Orada toplam fiyat ne kadara geliyor, beni bilgilendirirsen sevinirim, çok teşekkürler ve hayırlı uğurlu olsun yeni telefonun ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Digerlerini bilmiyorum ama Iphone 4s 32 gb telefon 946.000 won

      Sil
  2. 32gb 946.000 won mu??? Vaayyy çok iyi bence sevdim bunu :D Ama ben Kore'deki telefonlara bizim buradaki simkartlar takılamıyor diye duymuştum onlar direk operatöre kayıtlı oluyorlarmış o yüzden simkart takma yeri olmuyormuş falan filan... Sen Türkiye'de de kullanmayı düşündüğüne göre simkart takılabiliyor, öyle mi?
    -F.Betül-

    YanıtlaSil