3 Şubat 2012 Cuma

Hyehwa Turu

Bugün Seul turumuzun Hyehwa ayağındaydık. Benim ki de işte boşluktan yapacak şey bulamayınca arkadaşların peşine takılıp sokakları dolaşmak. Aslında bu hafta içinde 3 tane farklı planım vardı: Gloria (radyo programına gittiğim kız) ile sinemaya, Yoonjung (evinde börek yaptığım kız) ile buz patenine, Hyerim (takı dükkanında beraber çalıştığım kız) ile de hastanedeki annesini ziyarete gidecektik. Gel gör ki üçü de beni son anda ektiler. Hayır aralarında bir bağ felan da yok anlaşıp "bu kız çok geziyor, ekelim de evde otursun" diyecek. Bilmiyorum belki de Koreli kızlara has bir şeydir bir hafta önceden planlanmış şeyi saatler kala iptal etmek. Hal böyle olunca ben de son anda yapılmış planlara katılarak sadece caddeleri gezip, yemek yiyip dönmekle yetiniyorum. Bu aralar böyle. Yakında okul açılırsa oryantasyona felan katılırım süper olur.

Çinden gelen çikolatanın Kore versiyonu da varmış
Dubai yapımı
Ben de diyorum niye sadece bu çikolata bizimkine benziyor diye

İlk defa avakado aldım
Tatlı zannettim değilmiş
Makarna sosu yaptım ben de

Avakadolu  spagetti
Öğlen yemeğim

Hyehwa  4. çıkış

Yine tanıdık sokaklar




Yerler buz tutmuş
Düşmesek bari


Kızılay'da da vardı sanki karikatürlerle dolu bir kafe



Geleneksel restoranlarda ayakkabılar dışarıya çıkarılıyor

Yer sofraları da olsun


Çay, çorba

Salata

Mantarlı bir şeyler

Gelenksel krep

Ördek

Kızarmış tofu

Turşu




Yaprakta pilav


Tofulu sebze çorbası


Şerbet
Tadı çürük kayısı gibiydi
Güzel sayılır

Tatlı niyetine




Geri dönüyoruz

Aylardır çatal kullanmadığımı fark edince
Çatal alma vaktimin geldiğini düşündüm
Almışken takım olsun dedim

Yemek yaparken defalarca yanan,
ona rağmen kullanmaya devam ettiğim tahta kaşığım kaybolunca
Tahta kaşık alma zamanım gelmiş dedim
Zaten tek ben kullanıyorum
Kimsenin teflonu taktığı yok burada
Bugün Hyehwa'ya ilk defa gittiğimi düşünüyordum ama geri dönerken büyük bir kafe gördüm. Sonradan hatırladım ki ilk aylarda biz buraya SUAF festivali için gelmiştik. Hani kendi ülkemi tanıtıp bedava girdiğim kafe. Hatta bir ton uçan balonla yurda dönmüştüm. Metroda insanlar çaktırmadan gülmüştü.  Bu kafe o kafeymiş. Festivalin olduğu yer de Hyehwa'ymış. Zaten her yer birbirine çok yakın, az yürüyünce tanıdık bir yerler mutlaka karşıma çıkıyor. Bakalım başka yeni nereler göreceğiz, fazla değişik olmayan.

11 yorum:

  1. o yiyeceklerin hepsinden yiyebildin mi :O uygunlar mıymış bize :O -aralarından en ilginç görüneni şeffaf görünüşlü spagetti gibi geldi ama sanırım salata da bi garip hehe
    o yerde gördüğümüz beyaz kısım komple buz mu :O çok zor yürümüş olmalısın :O
    haha kaşık çatal takımları çok tatlıymış :D
    burdaki çarpık kentleşmeyi düşününce ordaki birbirine benzer düzeni bir türlü kafama oturtamıyorum çok ilginç geliyor :D

    YanıtlaSil
  2. O şeffaf görünümlü spagettiyi yemiyorum çünkü normalde o etle yapılıyor. Gittiğim yerlerde benim et yemediğimi öğrenince içinden etleri ayıkladıklarını fark ettim. Ben de oh ne güzel etsiz diye yiyormuşum meğersem. Burada da öyle yapmış olabilirler diye yemedim. Ama tadı güzel.

    YanıtlaSil
  3. öyle yapmaları büyük saygısızlıkmış. en azından dinine saygılarından yapmasalarmış ya :/ en azından fark etmişsin o da bir şey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayısızlıktan değil. Sadece et olmayınca et içermiyor zannediyorlar o kadar.

      Sil
  4. bende orda bulunmak istiyorum aslında
    giden birisinden duymak dhaa iyi olacak bnm için
    sen nasıl gittn mesela,neler yaptın bilgilendirir misin beni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yenisin galiba =D

      Sil
    2. evet bu adresi takıldığım forumdan biri verdi arkadaşım sana yardımcı olur dedi :)

      Sil
  5. blogunuza vaktim oldukça bakıyorum, hatta özellikle yeni neler var diye bakmak için bile giriyorum nete :)) keyifle takip ediyorum yani..uzakdoğuya ilgim benim de bonsailerle başlamıştı:) henüz tam bonsai yapmayı beceremesem de deniyorum :P keyifli zamanlar diliyorum :)) (sena)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonsai? Simdi internetten baktim da o bitkinin adi bonsai miymis? Ben de severim, cok zarif bir gorunumu var =)

      Sil
  6. Neden uzun zamandır yazmıyorsun?

    YanıtlaSil
  7. ben size g mailden mesaj attım cavap verirseniz sevinirim :D

    YanıtlaSil