17 Şubat 2012 Cuma

Kültür Merkezinde Fotoğraf Yarışması

Dün, daha önce İstanbul Kültür Merkezi'nde tanıştığım kızlardan bir bana bugün merkezde bir etkinlik olacağına dair mesaj attı. Nasıl bir etkinlik, neyin nesidir diye cevap atmamama rağmen cevap gelmeyince gidiyim kendim görüyüm, sürpriz olsun dedim, ama önce yine yemek yemek lazım:

Tofu kızartılabiliyormuş meğersem

Öğle yemeğim

Yeoksam'daki kültür merkezine Gangnam'da inip yürüyerek
gitmeye karar verince

Gangnam'daki göktelenler


Açık buz pateni ringi






Yürüye yürüye Yeoksam istasyonuna vardım bile

Menüde ıslak kek varmış


Çörek bile var




Türkiye'ye giden Korelilerin çektiği resimlerden en güzelleriymiş

Bunu çeken Koreli güneş doğana kadar beklemiş sırf bu fotoğraf için
ama birinci olamadı
Ben olsam bunu seçerdim kesin


Yemek vakti






Metrodaki dokunmatik ekranlarda film reklamları



Metrodaki dokunmatik ekranlarla oynarken bir şey daha öğrendim. Meğer ekranın kenarında duran telefon bedavaymış. Telefonumu arayıp denedik. Emin olduk. İşin garip tarafı şimdiye kadar kimseyi bu telefonları kullanırken görmemiş olmam. Bilseydim hiç telefon felan almaz gece gündüz bunları sömürürdüm. hehe. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder