23 Şubat 2012 Perşembe

Polislerle Kahve

Geçenlerde katıldığım Türk Günü'nde tanıştığım polis memuru Sekyung, bu dönem Kore Üniversitesi'ne yeni başlayan öğrenciler için sunum yapması gerektiği için bizim okula geleceğini söyledi. E hazır gelmişken bi görüşelim, beraber kahve içelim dedik:

Kahaltım: yine garip yemeklerden seçmeler

Kampüsteki fıskiyeleri çalıştırmaya başlamışlar


Sekyung mini mini birlere güvenlik sunumu yaparken

Birileri okula yeni başlarken başka birileri de mezuniyet
heyecanı yaşamaktayken


Kore Üniversitesi'nin başkomisere teşekkür hediyesi

Bu da benim mokam
Okulun bağlı olduğu mahalle olan Seongbuk-gu polis karakolunun memurlarıyla kampüste kahve içmek keyifliydi, tabi etraftaki garip bakışları saymazsak. Sonuçta bir masa dolusu üniformalı polis okulda her gün gördüğümüz bir manzara değil. Başkomiser amca da beni çok sevdi zaten. Hulusi Kentmen'den tek farkı pala bıyıksız olmasıydı hehe. Karakolumuza mutlaka uğra dedi de işim düşmez umarım.

Polislerle yaptığımız keyifli sohbetten sonra başımı alıp havalimanının yolunu tuttum. Bir yere gideceğimden değil de geçenlerde tatilde evine giden Malezyalı bir arkadaşıma havalimanında tanıdık biri tarafından karşılanmanın ne kadar güzel bir bir his olmasından bahsederken, şimdiye kadar kendisinin havalimanında hiç karşılanmadığını söyledi. E madem o kadar içinde kaldıysa bir daha ki sefere ben karşılayım öyleyse dedim. Kendisinin yolu bilmediğinden değil ama vaktinde söz verip tutmamak olmaz diye havalimanının yolunu tutmayı tercih ettim:


Okuldaki engelli öğrenciler için ayrılmış tuvaletlerin kapısında
bu düğmelerden var.
Çok kullanışlı bence.
Darısı başımıza

Metro aktarması yaparken karşıma çıkan tünel
gözümü korkutmadı değil

Tünelin sonunda Big Bang üyelerinin izni olmadan geçemiyormuşuz
Ağa kesilmişler başımıza

Havalimanına giden metronun içi

Metro istasyonundaki ilginç heykelimsi şey


Havalimanına vardım sonunda

Incheon Havalimanı'nın içi



Yine yorucu ve koşturmalı bir günün sonunda sağ salim yurda dönmeyi başardım. Hem de verdiğim sözleri tutmuş olarak. Bakalım bir daha ne zaman tekrar geleceğim bu havalimanına. Umarım yakın bir zamanda olmaz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder