1 Mart 2012 Perşembe

Akşam Yürüyüşü

Sabah kahvaltısı:
Meyveli çikolata soslu dondurma
Çok sağlıklı besleniyorum ki sormayın

Öğrenciler yurtlara yerleşmeye başladıkça ortalıktaki taksi
nüfusunda bir artış olmuş sanki

Öğlen yemeği:
Salam Türk restoranında bize özel karışık yemek

Arkasından çay
Bu bardaklardan bizde de vardı
Çay tabağı da ayrı bir nostalji yaşatmadı değil

Markette gördüğüm çikolata buketleri
Yine özel bir gün yaklaşıyor anlaşılan
Zaten hiç uzaklaşmadı ki diyeceksiniz
Her ay değişik bir özel gün oluyor burada


Yabancı markette konserve yaprak sarma buldum
Çok pahalıydı almadım o yüzden

Bunlar da Salam Türk fırıncısında satılan ürünlerden bazıları
Türkiye'deyken almadığımız ürünleri burada da ateş pahası olduğu
için alamıyoruz. 

Akşam yurtta sıkılınca yurdun yukarısına doğru yürümeye başladım



Bu da benim mekan.
Okulun buz rinki yurda çok yakın olduğundan arada girip
alıştırma yapan bebeleri izlemek eğlenceli oluyor

Anam manzarası
Burada biraz tırstım gibi
Neyse ki Kore üstüne basa basa söylendiğine göre çok güvenli bir ülke. O yüzden rahat rahat gecenin köründe bile yürüyüşe çıkmak mümkün. Tabi biri beni çok fena keklemiş olabilir ama neyse yarın bir gün kaçırılırsam felan öğreniriz haklılar mı değiller mi diye. hehe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder