4 Mart 2012 Pazar

Altı Kolombia Üstü Peru

Bugünüm yine her pazar olduğu gibi müzede geçti ve yine bindallıyı götüren Türk öğretmen geri getirmeyi unutmuş. Benim de işime geliyor tabi oradan seçtiğim kıyafetlerden birini giymek. Bugün de Latin Amerika takılayım dedim ama giydiğim kıyafetlerin her biri farklı bir Latin Amerika ülkesine aitmiş. Hepsi birbirine uygun duruyordu halbuki. Sonra olmaz dediler, giydirmediler. Hevesimi kırdılar. Bindallının üzerine Türk geleneksel şapkası olmadığından Özbek şapkası takınca bir şey demiyorlardı ama. Neyse en azından hem denemiş hem öğrenmiş oldum. 

Benim müzeye gelme vaktim orada çalışanların öğle yemeği saatine denk geliyor
Onlar da zaten yemeğe başlamışlar bile.

Müze müdürünün seyahatten getirdiği müzik enstrümanıymış
Ben boru zannettim
hehe 

Akşam yurtta Hintli oda arkadaşım yeni bilgisayarımın
Kore Üniversitesi internet sistemi ayarlarını yaparken

Bugün de böyle geçti. Zaten gelen çocuk da olmadı pek. Oturduğum yerden para kazanmak bu olsa gerek ama biraz sıkıcı olduğunu da es geçmemek lazım. Her pazar böyle geçmese bari.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder