14 Mart 2012 Çarşamba

Art Critics Club Tanışma Toplantısı

Kitap fotokopisi almaya geldiğimiz yerde tişört de yapılıyormuş

Ama sahibi yok ortalıkta

Kapı üzerimize kapanmış
Yarım saat sahibinin gelmesini bekledik içeride

Yeni indirdiğim oyunun karşıma çıkan 4. sorusu
Kader?

Türkçe öğrenen öğrencilerle ödev yapmaca

Sebzeli taco





Dün öğrenci klüpleri standlarını gezerken öneme gelene yazılmıştım. Akşam o klüplerden bir tanesinden bir öğrenci beni aradı. Kendisi birkaç defa Türkiye'ye gitmiş. Çok sevmiş. hem Türkiye'yi hem Türkleri. Mutlaka klübümüzün toplantısına gel yarın diye. Aslında ben o klübe öylesine yazılmıştım. Yaptıkları şey her cuma toplanıp o hafta belirledikleri kitabı okuyup üzerinde yorumlar yapmak. Tek sorun bunun Korece oluyor oluşu. Neden yazıldın o zaman derseniz maksat kalabalık olsun işte. Böyle özel bir davet gelince gitmezsem olmaz deyip bugünkü tanışma toplantısına katıldım:







Çok naziklerdi bana karşı. Et yemediğimi söyleyince yemekte biraz kendilerini kötü hissettiklerinden olsa gerek, alkol de kullanmadığımı öğrendiklerinde normalde neredeyse tüm Koreli öğrencilerin gittiği soju evleri yerine daha nezih bir yere götürdüler bizi. Diğer üyeler orası pahalı diye biraz karşı çıktılar ama hesabı zaten klüp ödüyormuş. Tabi oraya benim için gidildiğini ben sonradan öğrendim. Mutlu olmadım desem yalan olur. Hehe. Diğer bir itiraf da en sona geldi. Meğer beni dün arayıp klübümüze gel diyen öğrenci bu klübün üyesi değilmiş. Hatta Kore Üniversitesi öğrencisi bile değilmiş. Suwon'dan klübün üyelerinden biri olan arkadaşını ziyarete gelmiş. Standdaki listeyi incelerken benim ismimi görmüş. Nereli olduğumu öğrenince aramış hemen. Kusura bakma sana söyleyemedik felan dediler. Çok şekerler ya. Sanki kandırıkçılar sizi deyip pılımı pırtımı toplayıp geri döncem. Konusu benim ilgi alanıma girmese de sırf üyeleri için bu klübe devam edeceğim gibi görünüyor. Bakalım günler başka ne tesadüfler getirecek.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder