10 Mart 2012 Cumartesi

Betül Geldi








Neler gelmiş neler

Yasak listesi

Coex'e gidelim




Bu ramen de yenilebilirmiş






Görmemişiz
Evet

Akşam yemeği


Bugün çok önemli bir gündü. Niye mi? Çünkü bugün ilk defa bloğum vasıtasıyla biriyle karşılaşmış oldum. Daha önce mailleştiğim, hatta bana hediyeler gönderen çok değerli insanlar tanıdım ama daha önce hiçbirini gerçek hayatta görmemiştim. 

Uzun zamandır bloğuma yazdığı yorumlarla tanıdığım Betül, kısa bir süre önce Kore'ye geleceğine dair mesaj göndermişti. Ben de cumartesi günleri İtevon'da olduğumu, camide beni bulabileceğini söyledim. Bugün ise odada arkadaşlarımla otururken içeri biri geldi. Hepimiz kim olduğunu bilmediğimiz bu şahsiyeti süzerken kendisi bana el sallamasın mı? Hehe. Bir anlık şoktan sonra jeton düştü tabi. Nereden biliyim ben? Resmini bile görmemiştim ki. 

Tanıştık kaynaştık felan. Tek sorun, anlatacak bir şeyimin, tanıştıracak arkadaşımın kalmamış olması. Her şeyimi de biliyor mübarek. Neyse böyle de iyi. Kendisini tanıdığıma çok mutlu oldum. Bir gün buralardan göçüm gittiğimde ben de haberleri ondan alırım artık.

3 yorum:

  1. O O O O O Saadet uzunca bir aradan sonra yazmışsın.Valla kıştan sonra baharı görmek gibi geldi yazıların.Zaten yakında güzel yazılarından mahrum kalı caz lütfen bu kadar ara vermesen. Saadet Betül`le görüşmeyi çok istiyorum bende okul için gelicem bazı konularda yardımına ihtiyacım var Betülle nasıl iletişime geçebilirim Lütfen yardım edebilirmisin . Teşekkürler Ayşe

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler inanki ilgin çok makbule geçti Ayrıca gururumuzsunuz kız başına orda ne yapacaksın diye yolumuza bin tane engel çıkaranlara hep sizi örnek veriyorum hadi ailelerimizi anlıyorum ama eş dost çevre ne işin var orda gitsene Avrupa ülkesine demiyorlarmı oysa ben Asyayı çoçukluğumdan gazi dedelerimden dinlediğim zamandan beri merak ediyorum birazda mistik yerleri seviyorum sömürgecilerden değil sömürülmüş halklardan yanayım Lütfen oradaki kardeşlerimiz rahatsız olmasınlar kendi başına lisans için geleceklerin yardım alacağı sorularına cevap bulacağı bir yer yok sizler bizim için ilk kaşifler gibisiniz sayenizde gerekli bilgiye ulaşmaya çalışıyoruz Allah hepinizden razı olsun Rabbim gurbette yar ve yardımcınız olsun HAYIRLI KANDİLLER ayşe

    YanıtlaSil
  3. Sizleri tebrik ediyorum . Bende irlanda'ya erasmus için sınavlarına hazırlanıyroum. Yüksek lisans için bu okulu tercih ediyorum szi görünce cesaretim daha da arttı orada başörtüsü sorun mu ve masraflar yüksek mi bu konuda bana bilgi verebilir misiniz?

    YanıtlaSil