23 Mart 2012 Cuma

Cheerleading Practice

Bilmem hatırlar mısınız, geçen dönem ezeli rakibimiz olan Yonsei Üniversitesi'yle maçlar dizisi vardı ve biz de kızıl tişörtlerimizi giyip tezhuratlara katılmıştık. Bugün de okula yeni başlayan birinci sınıflara (burda okul baha döneminde başlıyor) bu tezahuratları öğretmek babında bir etkinlik düzenlendiğini duydum. Katılmazsam olmaz tabi diyerek etkinliğe geleceğimiz söyledim ama önce öğle yemeği vakti:

Bizdeki KPSS benzeri sınava hazırlanan arkadaşa
kuru fasulye pilav yapmaca




Profiterol ve pasta getirmiş

Yurdun arka tarafındaki Tiger Dome'da
tezhurat pratiği olduğunu duyan gelmiş





Her kısım farklı fakültelere ayrılmış
Ben de yer bulamadım tabi



Bana etkinliği haber veren arkadaşıma mesaj attım
beni kendi bölümüne götürdü sağolsun






Şenliğe başka İranlı arkadaşımdan sonra
Pakistanlı arkadaşımı da davet etmece






Orada tanıştığım kızlar






Eve  dönme vakti



Kore'de Nokia çalışıyormuş meğersem

Skype'tan Feriha izlemek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder