26 Mart 2012 Pazartesi

Fondü




Bu haftaki sunumun son hazırlıkları

Slaytlar fena değil

Türk kültürü hakkında ödev hazırlayan Koreli arkadaşıma yardım edince
ısmarladığı vejeteryan Japon yemeği
Ben yemek için yardım etmemiştim ama
hehe

Akşam yemeği için Başka br Koreli arkadaşımla gittiğimiz kumpirci

Geçen dönem kalabalık bir grupla gelmiştik buraya

Her ne kadar kumpire benzemese de fena değil


Kaybettiğim kolyemin benzerini arkadaşıma gösterirken

Duvardaki peçetelere bir tane de ben eklemezsem olmaz

yoldan geçerken gördüğümüz şirin züccaciyeci dükkanı

Ders çalışmak için girdiğimiz kafedeki ilginç masal kitabı

Her sayfadan farklı bir şeyler fırlıyor
Hangi masal olduğunu anlamışsınızdır zaten


Kore'de yediğim ilk fondü sanırım
Özlemişim

Türkiye'deyken neredeyse her meyve alışımda yanına
bir de sütlü çikolata alır fondü yapardım doya doya yerdim
ama malum burada bizdeki çikolatalardan pek yok
olanlar da hem pahalı hem de lezzetsiz

Sıra çileğe geldi
Bahçeden çilek koparıp kokulu kokulu yemeyi özledim
tabi gübresini saymazsak
hehe

3 yorum:

  1. Blogunuzu çok geç farkettim ve çok beğendim.iki arkadaşımla birlikte korede üniversite okumak istiyoruz.bu konuda pek bilgim yok.kore yaşamı ve bağlantı kurabileceğimiz kişiler hakkında daha fazla bilgi verebilir misiniz?yanıtınızı dört gözle bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. liseyi bitirdikten sonra direkt geçiş yapmak istiyoruz.korece bilmediğimiz için sorun yaşar mıyız?toefl gibi sınavlara girmemiz gerekecek mi?üniversiteye giriş için kimlerle bağlantı kurabiliriz?biliyorum çok fazla soru sordum ama yanıtlarsanız çok sevinirim:)

    YanıtlaSil