31 Mart 2012 Cumartesi

Grısbi


Peynir yaptım bugün

Dolapta ekşiyen sütü kaynatıp süzünce bu çıktı ortaya
Tadı fena değildi
Artık yavan da olsa Kore'de peynir yemenin yolunu buldum


Otobüs duraklarındaki süpermarket rafları
Seçtiğiniz ürünün altındaki barkodu telefona okutup gönderiyorsunuz
Verdiğiniz adrese ürün teslim ediliyor.
Ben bir vidyoda daha başka türlüsünü görmüştüm ama o yalanmış

Home Plus benim en çok gittiğim süpermarket olsa da
Otobüs durağı panosu yerine kendi raflarından
mıncıklaya mıncıklaya alışveriş yapmayı tercih ederim

Gece yürüyüşlerimizden birine daha başladık

İlginç bir dekorasyon

Bu sefer yürüye yürüye
E-Mart süpermarkete geldik

Mutfak malzemeleri incelemeye bayılırım


Emre'yle boyumuzun ölçüsünü almaca

İnsan kendi ülkesinden bir şeyi gördüğünde
o şey bira olsa bile mutlu oluyor

Hatta buradaki kola kutuları bile bizdekilere benziyor
Normalde Kore'dekiler daha ince uzun oluyor
Kendimi tanıdık bir yerlerde hissetmeye başladım

Angaralılaştıramadıklarımızdan mıydınız?

GIRISBİ
Dakikalarca başından ayrılamadım gerçek mi diye
İnanılmaz derecede evimde gibi hissediyorum şu an

Atatürk Orman Çiftliği tereyağı mı dedik
ama abartmayalım o kadar

Şapka denemece
Sağ köşedeki okun üstünde
"ithal mal" yazıyormuş
Hiç fark etmemiştim resmi çekerken

Ben de bir adet acumma şapkası deneyim
Kutsal şapka bence bu
Yazın bu şapkadan kullanmayan acummaları dövüyorlarmış
Şaka
Bu gün de süpermarkette geçmekle bitti. Tanıdık bir şeyler görmek güzel. Bakalım daha neler göreceğiz.

5 yorum:

  1. Fotoğrafları nasıl yüklüyorsunuz acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yükleme kısmından seçip yükleniyor. Başka bir yöntem var mı bilmiyorum.

      Sil
  2. Otobüs durağındaki süpermarket alışverişine bayıldım ya :))
    O fotoğrafı alıp facebooktaki arkadaşlarıma senin adını kullanarak gösterebilir miyim?
    kendileri benim kore hayranlığım konusunda her daim abartttığımı söyleyip alaycı davranılar da hıııhh !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde insan olmayan bütün fotoğrafları istediğiniz kadar kullanabilirsiniz. =)

      Sil
  3. Yanı ordan yukleyınce 1 GB sınırı var..Bayağı fotoğraf var da sınırı geçmişinizdir diye dusundum

    YanıtlaSil