16 Mart 2012 Cuma

Jongkak







SK Telecom'da sıra beklemece

Hizmette sınır tanımamak bu olsa gerek


Telekom şirketi değil mutfak mübarek

Sıra makinesi de süsten nasibini almış

Dışarı çıkıp yürüyelim biraz



















Kore Savaş'ına yardım eden ülkelerin askerleri anısına
yapılan açık sergi


Bir tane Türk askeri resmi görsem dişimi kıracaktım


Mesele anlaşıldı



Sevgi yumağı Katoşk rahibeler Koreli yetimlere sahip çıkarken

Koca sergide "Türkiye" kelimesini bulabileceğiniz tek kısım


Kahraman Amerikan asekerleri



Bu Rahibeler de olmasa napardık bilmiyorum







Kore'ye geldiğimden yaşadığım en büyük hayal kırıklıklarından biri bu sergiydi diyebilirim. Sergi her haliyle misyonerlik propogandası kokuyor ama Kore'de savaşan binlerce Türk askeri'nin bu kadar yok sayılmasına sessiz kalınmasını ne Seul Belediyesi'ne ne de kendi büyükelçiliğimize yakıştırabildim. Başka da yorum yapılmaz zaten şu saatten sonra. Sonra da bu kadar ortak geçmişi olan iki hak niye birbirini tanımıyor diye yakınılsın. Meydanı boş bırakırsan başkaları onu çok da güzel doldurur.




Bir an Türk yemeği reklamı zannettim



Çinli arkadaşımın küpesi
Bayrağımızı takmışsın dedim
Şaşırdı

Öğrenci klüplerinin olduğu bina

Öğrenciler içini istediği gibi süslemiş

Bu da anime klübünün olsa gerek

Abimin arkadaşına gönderilmeyi bekleyen Totoro

Yandan da poz verelim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder