29 Mart 2012 Perşembe

KUDT

Bugün KUDT yani Korea University Dance Team'in kaynaşma yemeği vardı. Normalde hip hop üzerine kurulu bu klüpte house, popping, bboy vs gibi değişik dans türleri de öğretiliyormuş. "Peki senin orada ne işin var?" dediğinizi duyar gibiyim. Maksat muhabbet olsun. Zaten bunlarda Senior-Junior ilişkisi var yani usta-çömez ilişkisi gibi bir şey. Çömezlere ilk seneyi atlatana kadar dans ettirmiyorlarmış sanırım. Benim de işime geliyor tabi. Usta olanları izlemek ise ayrı bir eğlenceli. Neyse işte bu akşam yemeği için onlarla buluşmam lazımdı malum kuralları çok katı, ama önce öğle yemeği için KUBA yani Korea University Buddy Assistance pikniğine katılayım dedim:

KUBA 5. grupla kampüs pikniği
Onlar yemeği sipariş etmişler ben de yurttan yapıp getirdim


Gördüğüm en mülayim eylem oldu kendisi




Bu dönem KUBA'ya katılmadım, aslında geçen dönem de pek katıldığım söylenemezdi ama bu dönem resmi olarak da bir bağım yok. Arada grupların yemeklerine katılsam da durum böyle. Diğer taraftan da KUBA'daki Korelilerle tanışmalarım devam ediyor. Mesela 5. grup pikniğine beni davet eden Koreliyle yakın zaman önce tanıştık. Okulda Türkçe dersi alıyormuş. KUBA'daki ortak bir arkadaşımız da beni önermiş. Tanıştık öyle, çok şeker bir kız. Geçen yaz seyahat planı yapıp yola çıkmış. Amacı iki hafta Türkiye'de iki hafta Yunanistan'da ve iki hafta da İtalya'da kalmakmış ama gel gör ki Türkiye'ye gelince ülkemize hayran kalmış ve planı iki ay Türkiye, iki gün Yunanistan ve iki gün de İtalya'da kalmak üzere değiştirmiş. Buraya gelince de Türkçe dersi almaya başlamış. Bileğinde sürekli nazar boncuklu bileklik taşıyor. Türkiye hayranı erkek öğrencilerle çok tanıştım ama kız öğrenci ilk oluyor sanırım. Her neyse, sonra dersim var diye ayrıldım. Zaten akşam yemeği için hazır olmam lazım:


Sosis yemeyi özleyen birine bu yapılmaz ki
Sabır sınaması yaşıyorum bir bakıma

KUDT ile yemek vakti


Çok utangacız

Tofulu kimçi

Gözler açık mı kapalı mı anlayamadık

Yurda giden yoldaki tapınağı fenerlerle doldurmuşlar

2 yorum:

  1. Çook güzelll, çok eğlenceli, her aktiviteye elinden geldiğince katıl sen, sonra hepsi güzel bir hatıra olacak.
    O kız başka arkadaşlarını da götürsün türkiye'ye, akdenizi, egeyi gezsinler, anadolu'ya mardin'e,Antep'e gitsinler... Bak bakalım bi daha başka yere tatile gidiyorlar mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle giderse topluca gelirler herhalde. Zaten Koreliler'de sırt çantasını takıp şehir şehir, ülke ülke dolaşmak çok yaygın. Buraya da geliyorlar sürekli. Birkaç defa Türkiye'ye gelip hala doyamamış kişilerle bile tanıştım =)

      Sil