5 Mart 2012 Pazartesi

Kızlar Odası

Bugün ilk defa, bir süre önce adını duyduğum, gitmek için can attığım halde nasıl bir şeyle karşılaşacağımı bilmediğimden biraz da kafamda oluşturduğum görüntünün gerçeğiyle bağdaşmayabilecek olma çekincesinden gitmediğim kızlar odasını gezdim. Tahmin ettiğimden biraz daha büyük olmasıyla beraber, hayal ettiğim gibi pembe tonlarını bolca kullanıldığı, SNSD kliplerinden fırlamış gibi duran bıcır bıcır kızların olduğu bir yer de değildi. Tamamen pratik amaçlarla hazırlanmış bu yer, kız öğrencilerin uzun ders aralarında evlerine gidip gelmektense kampüs içinde aynı ortamı bulsunlar diye hazırlanmış gibi geldi bana. Tabi bunun yanında yapılan pozitif ayrımcılık da hoşuma gitmedi değil. Sonuçta aynı hizmetleri sunan bir erkekler odasının varlığından hiç bahsedildiğini duymadım. Bilmiyorum belki de vardır. 

Yurttan aşağı inen yol
Hava soğuk biraz

Dersimin olduğu binaya vardım sayılır

Ders sonrası kafeteryada sıra beklerken

Bugünkü öğle yemeğim

Pilav, içinde bu fasulyelerden olanı daha sağlıklıymış

Bu da az şekerli garip bir tatlı

Yemekten sonra kızlar odasına geldim. Aslında gelmeyecektim ama bizim okulun makine mühendisliğinde okuyan Malezyalı arkadaşım Nizam, dünkü program için ödünç verdiğim fotoğraf makinemi getirecekti. Ben de onun dersi bitene kadar yurda gidip gelmeyim diye burada beklemeye karar verdim. Bu vesileyle de görmüş oldum ama ne var ki öğrenci kartım giriş kapısını açmadı. Meğer kartı kaydettirmek gerekiyormuş. Mantıklı ama. Nereden anlasın ki makine gelenin cinsiyetini? Sonunda birileri geldi de ben de içeri girme şerefine eriştim:

İlk girdiğim oda
İçeride koltuklara yayılmış kızlar vardı
Kapıdan dönmekle yetindim

Uyku odası
Toplamda dokuz tane ranza var

Pilates ve yoga dersleriymiş sanırsam
Kapısı kilitliydi

Makyaj odası

Kıyafet odası

Lobi

Kampüsteki yol çalışması
Ankara'nın yollarını hatırlattı bana

Nizam arkadaşından ödünç aldığı şemsiyeyle

Akşamki sütlü çayım

Pizza hakkında sunum yapacak olan Korece hazırlık
öğrencisi Siri Lankalı komşumun pideyi sorması

Çinli oda arkadaşımın Jeju'dan getirdiği çikolata

Yarısı böğürtlenli hem de

Bunu da oradan getirmiş
Aynı bir zamanlar çok yediğim Milka Luflee gibiydi
Sahi, Luflee niye artık yok?

Böğürtenli çikolata canımı başka şeylereçektirince

Hintli oda arkadaşım Binota'ya arkadaşlarının doğum günü hediyesi

Dışarıda yağmur yağıyor anlaşılan

Dantelli şemsiye

Bugün de kızlar odasını görmüş olduk. Bakalım daha neler göreceğiz.

1 yorum:

  1. merhaba ^^ öncelikle sana sormak istediklerim var..bende snuda okumak istiyorum daha lisedeyim.ama küçük bir sorun var burda sınava girmem gerkiyor mu yani öss ye.ben lise biter bitmez direk snuda başlamak istiyorum üniversiteye yardımcı olursan sevinirim ^^

    YanıtlaSil