24 Mart 2012 Cumartesi

Nasi Goreng

Yine camide toplantı vakti

Toplantı sonrası yemeğe gidelim

Burası bizim mekan olacak gibi

Deniz ürünleriyle dolu kalguksu

Kore yemekleri




Bu haftaki sunum için grup çalışması

Rüzgar Gibi Geçti'nin Mammy'sini anlatmak bana düştü

Konser mi var acaba?

Fotoğrafçılık klübünün toplantısına gelmece
Tavırlarını pek beğenmedim
Size iyi eğlenceler deyip ayrıldım
Onlar da biraz kötü hissettiler sanırsam

Öğrenci klüplerinin olduğu binanın içi öğrencilerin çizdikleri
resimlerle dolu




Yurda dönme vakti

Uzun zaman önce Endonezyalı bir arkadaşımla beraber aldığım
nasi goreng

İçinden sıvı çıktı

Haşladığım tavuk ve pilavla karıştırdım

Sonra da yumurtayla birlikte kavurdum
Böyle oldu
Beğenmedim
Endonezya dilini anlamayınca böyle oluyormuş demek ki

Srilankalı arkadaşımın verdiği yemek
Etini İtevon'daki helal marketlerden almış
Sonunda yemeğini tatma fırsatım oldu
Keskin bir maydonoz ve yosun tadı vardı ama güzeldi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder