6 Mart 2012 Salı

Şeyma'dan Paket



Öğle yemeği için yemekhanede sıra beklerken
Sıranın yarısına geldik bile

Pilav da pilav


Akşam yemeğim
Kalguksu için satılan hamuru spagetti gibi pişirince
Lapa gibi oldu ama olsun
Tadı fena değil

Imali yarınki pizza hakkındaki sunumu için örnekler pişiriken


Akşam yemeği sonrası yaptığım yürüyüş sırasında
okulun paten pistine çocukları izlemeye girmeden edemedim
Bilmem hatırlar mısınız, haftalar önce Myengdong turumu yazıp yine bir ton fotoğraf yüklemiştim. O kadar incik boncuk, kozmetik malzemelerinin arasında ben yine bedava yüz maskelerini toplamayı sürdürmüştüm. İşte o maskelerden bir tanesinin üzerindeki TVXQ resmi, maskenin paketine talip çıkmasına neden olunca ben de adresini alıp maskeyi kullandıktan sonra paketi taliplisine göndermiştim. O da bana bisküvi ve çikolata göndermek istediğini söyleyince çikolataya hayır diyemedim doğrusu. Kısa yürüyüşümden sonra CJ'e uğrayıp paket gelmiş mi diye soruyum dedim. Bu sefer görevli amca bulmaya üşenmiş olacak ki depoyu gösterip paketini kendin al dedi:

Ben küçük bir çikolata paketi bekliyordum ama
Yanlış gelmiş olma ihtimalini düşündüm
ama kaçarı yok
Benim oda numaram işte


Oooooooooooooooooo
oooooooo
OOOooooo
Konuşmayı unuttum
 Garip sesler çıkarabiliyorum şimdilik

Masamda yenilmeyi bekleyen portakal
Bu günlük sağ kaldığı için o da mutlu

Kutunun resmini Facebook'a yükleyince içindekilere de baya bir talip çıktı. Bizim ürünlerimiz başka ülkelerde de biliniyormuş meğersem. Onun için de ayrı bir mutlu oldum. Yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı. Aaa doğru ya eskiden yerli malı haftası yapardık. Artık var mı bilmiyorum ama bugünü kendime yerli malı günü ilan ettim. Bir haftaya kalmadan bitiririm çünkü ben bunları. Hehe

Sahip olduğumuz basit şeylerin başkaları için ne büyük anlamlara gelebileceğini bilebilmek dileğiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder