30 Mart 2012 Cuma

Sri Lanka Pudingi

Bu dönemin başında çizim dersi alıp, aslında onun ileri seviye çizim dersleri olduğunu anlayınca bırakmıştım ama o sınıfta tanıştığım kız grubuyla (güzel sanatlar bölümünde kızdan bol bir şey yok diye yakınmışlardı derste yanlış hatırlamıyorsam) kakaotalktan mesajlaşmayı bırakmamıştık. Bugün onlardan birini akşam yemeğine davet ettim, beraber yemek yaptığımız sırada yurttaki Sri Lankalı arkadaşım da bize katıldı, ben de yeni tatlar denemiş bulundum:

Geçen seneden kalma bir fotoğraf
Kakaotalk profilimde gören bir arkadaşım, bunun bana Türkiye'deki bir
arkadaşımdan jest olduğunu zannetmiş

Öğle yemeğim

Garip yemeklerden seçme kalmadı
eskileriyle idare ediyoruz

Yumurta, yemek haşlanırken kırılınca bu hali alıyormuş

Akşam yemeğini imece usülü hazırladık bile:

Koreli misafirimize ıspanak, puding, sosisli makarna yaptık

Pilavla yenilecek zannedince fırçayı yemedim değil

Kalan Srilanka pudingi (adı ne bilmiyorum ama puding değilmiş)
ve bisküvili pasta

Hatıra fotoğrafı
Pek bir ırkçıyız


22 yorum:

  1. of çok kıskandım seni. öyle böyle değil. anlatamıyorum. jeongmal.
    ben bi güney kore aşığıyım. İnşallah bu yaz da korece kursuna gidicem.
    Şimdiye kadar 16 dizi ve 12 film izledim.
    Sabah akşam kore...
    bloguna bayıldım artık bi tane daha takipçi kazandın tebriklerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo, o diziler fazla gelmesin sonra.. arada feriha izleseydiniz tatlı niyetine =)

      Sil
  2. O deelde sen Gorede deelsin ki degistir artikin blogun ismini ... Saadet Angarada falan yap hehe bu arada 756 tane kore filmi izledim tam bi Gore manyagiyim. Bu arada cok Cillossı Cillossı yanee neysem

    YanıtlaSil
  3. Yeni yazılar yok muuuuuu?

    YanıtlaSil
  4. evet yeni yazı isteriiiiiiiiiiiiiiiiiiizzz sadet abla :(:(

    YanıtlaSil
  5. blogu okudum okudum.. sonra bi anda bitti yazılar.. aniden yayından kaldırılmıs bir dizi gibi:(((((
    ne olucak şimdi???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni sezon için başrol oyuncusuyla anlaşma sağlayamadık. Olursa eğer Hüsamettin Kore'de diye yayınlara devam etmeyi planlıyoruz=)

      Sil
    2. hm.. o zaman şöyle olsun ismi.. Hüsamettinin yolu...:)

      Sil
    3. Hahaha!! O benim aklıma hiç gelmemişti =D

      Sil
    4. :)
      ana sayfadaki yazıların aylar once sona erdigini görünce artık siteye hiç bakmadıgınızı düşünmüştüm.. neden birden bire yazılar bitti acaba dedim.. döndünüz mü Türkiye'ye.. dönüş yolculugunu neden yazmadınız??

      Sil
  6. bu arada yorum işini biraz geç olsada çözdüm.. buyuk kucuk harfe dikkat etmek gerekiyormus ve de okunaklı yazılar gelene kadar resimleri değiştirmek.. tam çözmüştüm ki yazılar bitti.. bende mecburen yorum gonderme üzerine yorumlar yazıyorum..:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım, şu güvenlik olayı sanırım. Onu kaldırmayı deneyim bakalım, yapabileceğim bir şeyse eğer =)

      Sil
  7. ana sayfadaki yazıların aylar once sona erdigini görünce artık siteye hiç bakmadıgınızı düşünmüştüm.. neden birden bire yazılar bitti acaba dedim.. döndünüz mü Türkiye'ye.. dönüş yolculugunu neden yazmadınız??

    YanıtlaSil
  8. :)yorum gondermede büyük kolaylık... tşkler..

    YanıtlaSil
  9. nasıl yani gitmiyor musun koreye döndün mü saadet abla 1 yılın daha yok muydu?

    YanıtlaSil
  10. hiç olmadı ama bu. altın vuruşu hala yapmamışsın abla. sınav çalışmayı bıraktım geldim. dedim kesin yazmıştır yeni birşeyler diye ama ses-seda yok. olmuyo böyle ühühü -gülücük-

    yazmıcaksan söyle sürekli girip bakmıyayım -ağlayansurat-

    YanıtlaSil
  11. Ohhh ne güzel her ülkeden değişik tatlar alıyorsun.
    Yalnız o değişik Kore yemeklerini naısl yiyorsun, bizim damak tadımıza o kadar aykırı ki, çiğ balıklar filan, alıştın mı o tatlara.
    Kore'yi ne kadar sevsem de yiyeceklerini yiyemem gibi geliyor ama alışır mıyım ben de orada olsam acaba? :)

    YanıtlaSil