28 Nisan 2012 Cumartesi

Apgujeong Turu


Bugün yine haftalık toplantımız vardı
Çikolata kutusunu da tam önüme koymuşlar
Yarısını ben yemiş bile olabilirim


Bugün çikolataya doyduk



Güneş gözlüğü denemece





Yarı Pakistanlı yarı Koreli bebek

Etkinlik posteri de hazır
Grafik tasarım öğrencisi Malezyalı bir arkadaşın ürünü
Yemek yemeyi beklerken Hişam'ın çocukluk resimlerine bakma




Öğle yemeğimiz



Yemek bitti
Dağılabiliriz

Koreli Müslümanlar
Moda teröristleri

Türk fırıncısındaki baklavalar


Herkes evine dağıldıktan sonra biz de Betül'le adını sıkça duyduğumuz ama hiç gitmediğimiz, Gangnam'dan sonra ünlülerin en çok takıldığı bölge olan Apgujeong'a gidelim dedik. Oradan da yürüye yürüye Gangnam'a varırız diye düşündük:

Metronun Apgujeong durağında inelim

Hangi çıkıştan çıkacağımıza da göz atalım
Gerçi fark etmez, hiçbirini bilmiyoruz zaten

Çıkışlardan birinden çıktık
Hadi bakalım

Telefondan nerede olduğumuza bakalım ki kaybolmayalım

Yürümeye devam





Çilek mobilya zannettim bir an

Bunun hakkında yıllar önce bir haber okumuştum
Uyku merkezleri
Gerçekten göreceğimi tahmin etmemiştim



Banyo malzemeleri satan mağazanın vitrinine takılmaca


Ben de istiyorum bu lavobodan

Yine bir metro durağına vardık
Yürümeye devam





Ara sokakların birine daldık
Baktık ana caddeden uzaklaşıyoruz
Geri döndük


Bu binalardan Ankara Ulus'ta da vardı

İleride garip bir bina var gibi



En sevdiğimiz dondurmanın paketini patlatırken
Ben patlattım
Sıra Betül'de

Besen ismi bir yerlerden tanıdık geldi

Bu yolu hatırladım
Yeoksam'a varmışız
Buradan sonrasını buluruz herhalde






Gangnam göktelenleriyle kendini hissettirmeye başladı


Nasıl yani?


Kore'deki tüm soyadları bir taşa sığdırmışlar
Hehe




Sağdan Gangnam'ın en işlek caddesine döneceğiz

Gangnam'ın gündüz hali

Bir şeyler mi dağıtılıyor ne?


İlginç otobüs durağı



Ayakkabıcıya da girelim

Metroya gidelim




Han Nehri'ni geçerken

Yurda vardık bile

12 yorum:

  1. o bebek nasıl tatlı bişi öyle..maşallah walla.. :)
    baklavalarda baklavadan ziyade-biri hariç-kurabiyeye benziyo..evrim geçirmişler burdan oraya gidene kadar.. :D

    bu arada korede müslümanlar nasıl yaşıyolar?.toplumun müslüman olan korelilere yada diğerlerine bakış açısı nasıl?domuz ve alkol odaklı bi toplumda kendilerine uygun şeyleri bulmak zor olmuyo mu?
    birde mezhep farklılığı filan var mı?

    çok soru oldu ama bilgin varsa bunlar hakkında cevaplarsan çok sevinirim.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baklavaları Arap bir kadınla Koreli bir kadın yapıyor fırında yanlış anlamadıysam. Koreliler çok tatlı yiyemedikleri için onların damak zevkine göre yapılıyor. Haliyle de çok kuru ve şekeri az oluyor. Bir nevi kurabiye denilebilir.

      Koreli Müslümanların olduğunu söylediğimde diğer Koreli arkadaşlarım sadece şaşırıyorlardı. Öyle olumsuz bir bakış açısı yok benim gözlemlediğim kadarıyla. Kendileri sadece alkol konusunda sıkıntı çekiyorlarmış, sonuçta sürekli içilen bir şey. Ben içmiyorum dediğimde anlayışla karşılıyorlardı ama aynı şeyi Müslüman Koreliler söyleyince değişik tepkiler gelebiliyormuş. Yemek konusu da abartıldığı kadar zor değil aslında. Biz ne yiyorsak onlar da onu yiyorlar.

      Sil
  2. Bu blogdan para da mı kazanılıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok para kazanıyorum, paraya para demiyorum haha
      Yakında uzaya da çıkıcam o parayla. Saadet Uzay'da diye yazarım artık

      Sil
  3. Uyku merkezinin amacını anlamaya çalışıyorum şu an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni okuduğum yazıda, iş temposundan yorulan kişilerin öğle aralarında ya da ara boşluklarda buralara gelip rahat ortamda, hatta bazen uygun bir müzikle, 1 saatlik şekerleme yaptıkları yazıyordu. Şekerlemeden kastını doğru anladıysam burası orası olabilir =)

      Sil
  4. Fotografları çok begendim ellerine saglık yazılarında güzel bence sende bi yazar ruhu da var gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yazıyorum işte bir şeyler. Arada vaktim oldukça diğer bloglara da bakıyorum, gerçekten çok güzel yazıyorlar. Uzun uzun üzerine emek harcanmış yazılar. Benimkiler onların yanında devede kulak misali kalıyor =)

      Sil
  5. Selam, en başından beri takip ettiğim birisin ama yorum yazmayı sevmediğim için kısmet bugüneymiş. Beğenmediğim bir post bile olmadı ama çok üzüldüğüm bir şey varsa o da yakında postlarının bitecek olması. Çok üzülüyorum yaa :(((( Seni bir kere daha yollasınlar bence. Hatta beraber gidelim. sabancıya gidelim bize kesintisiz burs bağlasın. Nasıl fikir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Postlar bitmez ya, başka yerlere de gideriz inşallah. İnsan bilemiyor bazen hayatın onu nerelere sürükleyeceğini =)

      Sil
    2. İnşallah, dediğin gibi olur. Ama Asya bambaşka. Bu arada mimlendin. http://siyahinicindekikirmizidunya.blogspot.com/2012/12/mimlendim.html

      Sil
    3. Hehehehe mimlendin deyince ünlülerle mekandan çıkarken kameralara yakalandım felan zannettim. Teşekkürler çok mimli hissediyorum şu an =)

      Sil