14 Nisan 2012 Cumartesi

Bibimkugsu

Türk fırıncısının kapısında ilginç bir poster gördüm
Film afişiymiş sanırsam
Seminer afişi de olabilir
Okulda da görmüştüm bundan




Itaewon'un ara sokaklarında ilerlerken

En sevdiğimiz mekanlardan biri
Çok güzel Kore yemekleri yapıyorlar

Kimçi
Hem de çömlekte

Bibimguksu buymuş işte

Öğle yemeğimiz

Bu da Betül'ün öğle yemeği
Adını unuttum ama

Biz daha yemeklerimizi bitirmeden diğerleri ayaklanmış bile

Bu toplardan eskiden çok satılırdı mahalle bakkallarında
Hala var mı bilmiyorum ama Kore'de görünce şaşırmadım değil

Evlere dağılma vakti

Resim çizme yeteneğimi baya geliştirdim


Hintli oda arkadaşım Skype'ını açık unutmuş herhalde
Kendimi izleniyormuş gibi hissetmeye başladım
Bu konuda en yakın zamanda kendisini uyarsam iyi olur

7 yorum:

  1. yazıların çok güzel keyifle okuyorum her ne kadar devamlı yorum yazamasam da..
    bu arada dikkatimi çeken bişi var..
    Türkiye'ye döndün sanıyorum ama postların tarihleri hep geçmiş zamanlar..
    blogunun zaman ayarı mı bozuk yoksa postları önceden yazdın da ondan mı böyle görüyoruz çözemedim henüz.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan bahsetmiştim aslında "döndüm" başlıklı yazımda. Bütün postları resimleri çektiğim tarihlerde yükledim, hepsi yazan tarihe ait yani. Hatta çoğunun yazısını da o zaman yazdım ama yayınlamadım. (bir ara gerçekten çok sıkılmıştım insanların alakasız sorularından, boşuna yazıyormuşum gibi hissettiğim için yayınlamayı bırakmıştım)Şu an vaktim oldukça düzenleyip yayınlıyorum. Siz o zaman yayınlanmış kabul edebilirsiniz. Tarihleri değiştirirsem çok büyük karışıklık çıkabilir çünkü.

      Sil
    2. anladım..o postu okumuştum ama ara verdiğin dönemde bi çok yazını döndükten sonra yazdığını düşünmüştüm ben..
      oyüzden biraz karıştı blogunun zaman ayarı bozuldu heralde dedim.. :)

      Sil
  2. bide bide sarı saçlı arkadaş baya yiğido sanırım..herkes montla dolaşırken şipidik terlikle dolaşması çok cesaret verici.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan da daha önce bahsetmiştim. Kışın ortasında bile terliklerle gezenlerin resimlerini koymuştum. =)
      Kendisinin hikayesi biraz daha farklı. Abdest almak için ayakkabılarını çıkarmış, biz de hadi yemeğe gidiyoruz deyince öylece kaldı. Suç biraz bizde aslında =)

      Sil
    2. istanbul'da bende görmüştüm buz gibi bi havada ve şakır şakır yağmurun altında şipidik terlikle dolaşanları..ama sanırım o yazını gözden kaçırmışım.. :(

      arkadaşın içinse kötü olmuş o soğukta şipidik terlikle dolaşması..gerçi alışkınsa sorun olmaz ya.. :)

      Sil
    3. Koreliler alışkın "sadidas" adını verdikleri naylon terliklerle yaz kış dolaşmaya, o da alışmıştır belki =)

      Sil