30 Nisan 2012 Pazartesi

Jeju Cikolatasi

Bugünkü öğle yemeğim
Yine ton balıklı bibimbap
Tuttum ben bu yemeği

Bu da arkadaşımın yemeği
Hep bunu tercih ediyor
Çin yemeğine benzeyen tek yemek buymuş
Ben pek fark göremedim ama
Hehe

Ton balıklı bibimbap karıştırılınca bu hali alıyor

Bugün hava yine mükemmel

Korea University Central Square
Yani Kore Üniversitesi'nin ana meydanı
Buranın altında da
Central Plaza var
Yani arada ders çalışmaya gittiğim yer altı şehri

Kore University Main Gate
Yani ana kapı


Yurda girerken gördüğüm Çinli arkadaşım verdi
Jeju çikolatası
Jeju Adası'na giden herkes getiriyor bundan
Oda arkadaşım da böğürtlenlisini vermişti

Oda arkadaşı horladığı için bizde kalan Ukraynalı komşumuzun
teşekkür hediyesi
Çinli oda arkadaşım  bir süredir ortalarda yok
Onun yerine sürekli misafir alıyoruz
Umarım kızmaz gelince

2 yorum:

  1. merhaba saadet abla vallaha okudukça canım çekiyor dahada azimleniyorum asılıyorum derslere :) çok güzel vakit geçirmişsin orada kaldığın sürece sanırım :):))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canın çekmesin ya bizde daha güzelleri var, ama çalışma motivasyonunu arttırıyorsa devam edebilirsin tabi =)

      Sil