4 Nisan 2012 Çarşamba

Jongkak'dan Myeongdong'a

Bugün yine hattımla ilgili bir sorun olduğu için Jongkak'taki
SK Telecom merkezine geldim.

İşimi halledince hazır gelmişim, yürüye yürüye geri gitmeye
çalışıyım bi dedim







Hoparlörle gezen seçim kamyonetleri
Başkan adayı da beyaz eldivenleriyle el sallıyor
Seçim yaklaştıkça kafa ütüleme olayı sadece bizde
değilmiş demek ki




Yaya geçidi yolun daha yükseğinde kalmış
ama ben daha çok ışıklı yol tabelasına takıldım
Çok cafcaflı


Kaybolmadan nerede olduğumuza bir bakalım

Namsan Kulesi göründü ufukta
Ama biz sağa döneceğiz


Haritaya göre bu tarafa gitmem gerekiyormuşum
Hadi bakalım

Geldik meşhur kozmetikçi caddesine
Maske toplamaya hazırlanalım yine









Bir de Koreliler kısa derler
Devasa bir Koreli gördüm sanki

Bi tek falcımız eksikti

Tayvan reklamı
Yandaki bebeler ünlü olsa gerek

Myeongdong demiştik Dongdemun'a kadar gelmişiz


Dongdemun metro istasyonu


Tabelaya bayıldım

Okula bunlarla gidilmiyordur umarım

Ben de alışveriş yaptım ki

Yer altı çarşısına mı girmişiz

Rengarenk

Hanbok kumaşları

Eski çalıştığım takıcıda yurttaki Sri Lankalı arkadaşımı görmek

Ünlüymüş bu kadın
Fotoğraf felan çekiniyorlardı beraber


Eve, ya da yurda artık neyse, gelir gelmez kimbapa girişmece

Düz bir zemine serdiğimiz yosunun üzerine sıcak pilav,
turşular, yumurta, ton balığı, mayonez koyuyoruz

Sardık bile

Dilimleyelim

Buzlukta bekleyen uçan balık yumurtaları da benden olsun

Kimbapın üzerine uçan balık yumurtası koyuyoruz

Seri üretime geçtim yine
Bugün yine saatlerce yürümekten yorgun düşmüşüm, kimbap iyi geldi. Artık vaktim oldukça yaparım bol bol.

4 yorum:

  1. Bu yemek iyi mi geldi? O.o Bir de bir şey sorucam Türkiye'ye dönünce yemekler konusunda ne yaşadın, özlenir mi bilmiyorum ama dolma, börek falan dururken bir kimbap yapayım demedin herhalde? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptım, Kimbap da yaptım dönünce. Orada zaten sürekli yapıyordum. Döndüğümde Türk yemekleri ilk başlarda çok yağlı ve tuzlu geldi. Tuza yavaş yavaş alışsam da yağlı yemekleri yiyemiyorum hala. Bir de marketlerdeki çikolata-bisküvi tarzı atıştırmalıklar bile çok şekerli geldi. Onları da fazla yiyemiyorum artık.

      Sil
  2. Teşekkür ediyorum sana. Sayende Kore'ye gitmiş o sokaklarda yürümüş kadar olduk. Ve hiç bilemeyeceğimiz ufak detaylaır öğrendik, seçim kamyonu gibi...
    Bol fotoğraflı ve bilgili postlarının devamını diliyorum :)
    Bir rica: Acaba fotoğrafları biraz daha büyük yükleyebilir misin, şöyle geniş geniş baksak... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında fotoğrafların hepsi orijinal boyutunda. Üzerilerine tıkladığınızda albüm gibi tek tek bakabiliyorsunuz. Daha ayrıntı isterseniz sağa tıklayıp yeni sekmede açmanız yeterli =)

      Sil