27 Nisan 2012 Cuma

Kervan

Yoğurtta seri üretime geçtim

SNU'da Türkçe dersi alan arkadaşım mesaj attı
Sınavı varmış, "Türkçe çalışabilir miyiz?" dedi
Olur dedim
Buraya geldik
Yeni açılmış sanırım

İteewon'daki en güzel Türk restoranı bence burası

Fiyatlar inanılmaz pahalı olsa da
Öğle yemeği menüsü indirimli oluyor
Akşamları çok kalabalık oluyormuş burası

Çorbam geldi

Ben sürpriz olsun diye şefin spesiyalini seçtim
Karnı yarık geldi
Şanslı günümdeyim
Ya da Türk olduğumu anlayıp bana kıyak geçtiler
Olabilir yani


Arkadaşım da işi şansa bırakmadan direk köfte söyledi
Çok lezzetli

Yemekten sonra ders çalışırken çay ikramı
Biz ders çalışırken restoranın sahibi Sinan Bey geldi
Arkadaşımın dediğine göre Korece'si mükemmelmiş

Yurda dönerken tapınağın bahçesinden geçmezsem olmaz

Fenerlerle süslemişler


Akşam yemeğim
Kuru fasulye-pilav
Fasulyeyi direk konserve olarak alıyorum
Hem ucuz hem lezzetli
Ama sosuna kendim ekleme yapıyorum
Kendi sosu şekerli çünkü
Diğer Türk arkadaşlarım sosunu sevmediği için
pişirmeden önce yıkıyormuş bir güzel

Yemeği yerken Emre aradı
Sare'yle Anam'da yemek yiyorlarmış
Sen de gel dediler
Koşa koşa gittim hemen
Et yemeyi bırakmadan önce ben de yemiştim bu tavuklu pilavdan
Lezzetliydi ama acıydı

Onlar yemeği bitirince okulun ana binasının oradaki çimlere geldik

Ateş yakıyoruz
Bir gören olmasa bari



Gizli işler peşindeyiz

Sare nargile getirmiş

Bakkaldan aldığımız közü de üzerine koyalım

İki Koreli daha davet ettik
Hangil, Kore Üniversitesi'nde Türkçe dersi alıyor
Heran, da daha önce bahsettiğim Türkiye'yi iki ay yalnız
başına dolaşan kız, hani şu nazar boncukla gezen

Korelilere de nargileyi öğretirken
Sonra Heran'la ikimiz ayrıldık. Onlar oturmaya devam ettiler. Hangil ilk başta aramızda Türkçe konuşuyoruz diye baya sıkılmış ama ben gittikten sonra Korece'ye dönmüşler.

Güzel bir gündü yine. Ülkemle alakalı bir şeyler olduğu günler çok güzel geçiyor. Diğer günler de güzel ama böylesi daha güzel. Hehe

2 yorum: