12 Nisan 2012 Perşembe

Poster


Bahar kendini yavaş yavaş hissettirmeye başladı
Ağaçlar çiçek açmaya başlamış bile

Japon restoranından Anam'a bakış

Malezyalı arkadaşımın öğle yemeği

Bu da benim öğle yemeğim

Seminer afişi rüzgardan devrilmiş
Bir süre önce televizyonda gördüğüm bir dizide oynuyorlar sanırım
Okula söyleşiye gelecekler zannedip hemen fotoğrafını çektim
Koreli arkadaşlarıma sordum
Meğer sadece LG yetkilileri gelecekmiş
Bunlar değil

Yurda dönerken

Akşam yine KUDT toplantısı vardı

Karşılıklı aynalar nelere kadir

Akşam yurda dönerken bunun gibi bir ton poster topladım panolardan
Hem de insanların garip bakışlarına aldırmadan
Nasıl olsa etkinlik bitti
Çöpe gideceğine bana gelsin
Ayrıca dışarıda bunları ateş pahasına satıyorlar
Belki sonradan bir işe yarar
Hehe

2 yorum:

  1. Bu aynalar benim belamdı geçen senelerde duvarda neredeyse boydan boya bir ayna vardı ve odanın dağınıklığı 2 kat görünüyordu annem 2 kat kızıyordu:)

    YanıtlaSil