16 Nisan 2012 Pazartesi

Ton Balıklı Bibimbap

Bugün ilk defa okuldaki öğrenci kulüplerinin binası olan
"Student Union Building"deki yemekhanenin üst kısmındaki
kafeteryaya geldim
Korece dersindeki Çinli arkadaşım getirdi beni buraya
Hiç görmemiştim daha önce halbuki
Demek ki Çinliler bu işi biliyor

Sıra bize geldi
Kasadan aldığımız fişi buraya verip yemeği alıyoruz

Ayrıca istediğimiz kadar kimçi ve turp turşusu alma hakkımız varmış

Her şey "self servis" 

Ton balıklı Bibimbap!!
Artık yemekhanede etsiz ana yemek arama derdine son!!

Üstelik burası sadece 2000 Won
Yani 2 Dolar gibi bir şey
Öğle yemeğim ucuza gelecek demek
Bundan sonra bunu hep yerim ki ben
Tadı da güzel

Bu da Çinli sınıf arkadaşım
İngilizce bilmediği için yarım yamalak Korece anlaşıyoruz
Kpop-Kdrama takip ede ede Kore'ye kadar gelmiş kendisi

Ders çalışmak için geldiğim yer altı plazasında dergi bölümü de varmış
İlk defa görüyorum
Bugün ilkler günü olabilir

Hava güzelleşince ortalıkta çiftler artmaya başlamış


Yolda karşılaştığım Kazak arkadaşımla güneşin tadını çıkarırken

Piknik yapanlar da türemeye başlamış
Hava gerçekten iyiye gidiyor anlaşılan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder