4 Mayıs 2012 Cuma

Domatesli Pasta

Bu sabahki kahvaltım
Normalde ben sadece vejetaryen ramen yiyebiliyorum zannediyordum
Bunu da yiyebiliyormuşum meğersem

Öğle yemeği için Malezlalı bir arkadaşımla
Itaewon'daki "Noodle Box" diye küçük bir yere geldik
Daha önce de gelmiştim buraya
Erişteleri çok güzel ama
biz sadece en üstteki karidesli "Pad Thai"yi alabiliyoruz
Tayland eriştesiymiş

Malezya ve Endonezya'da yaygın olan eriştede de domuz eti varmış
İroniye gel
Deneyemedik malesef
Malezyalı arkadaş da sitem etti kendince

Pad Thai
Tadı çok güzel ama inanılmaz yağlı
Kore'ye gelirseniz mutlaka deneyin

Malezyalı ve Koreli Müslüman arkadaşlarla alışverişe gitme vakti
Arabası olan arkadaşların olması güzel

Bize yukarı camdaki etiketlerden verdiler
Benim yapıştıracak bir arabam bile yok
Yalnız aynaya dikkat

Dikiz aynası Hello Kitty'liymiş

Arkadaşları hediye etmiş

Emniyet kemerinde de varmış

Savaş müzesiymiş sanırsam

Süpermarkete vardık

Mor yerler kadın şöforler içinmiş

Biz de mor alana park ettik

Hello Kitty'nin nedeni ortaya çıktı

Alışveriş başlasın


Salata malzemeleriyle doldurduk sepeti

Sıra tabak çanakta

Plastik tabi

Pringles Malezya malıymış
Malezyalı arkadaş baya gururla gösterdi

Hemen inceleyelim


Geri dönme vakti

Arabanın ön camında da varmış

Hem de yanıp sönenlerden

Alışveriş yorgunluğunu Türk dondurmasıyla atmaca

Akşam Art Critique Club'ta doğum günü kutlarken

Pasta üfleme zamanı
Pasta nasıl üflenirse artık


Bu üflenmiş hali

Doğum günü çocuğu pastayı kessin


Eşit şekilde kardeş payı yapalım

Tadı güzeldir diye kocaman kırmızı meyveye daldım hemen
Domatesmiş meğersem

Toplantıdan erken ayrılıp okulun ana meydanına geldim


Bizim Türk öğrenciler toplanmış akşam kahvaltısı yapıyorlarmış
gerçi aralarında ben dahil 4 Türk vardı ama olsun
Hepimiz kardeşiz

Sonra benim klüpteki arkadaşlar da geldiler toplantı bitince
Daha kalabalıklaştık


Bizimle takıla takıla Türkleşen Amerikalı arkadaşım
Alisa da katıldı bize

Peynirli zeytinli sandviç yiyen Koreliler
Domates de koyduk içine
İntikam vakti
hehe 

Peyniiiir!!!

7 yorum:

  1. pringles gerçekten malezya malı mıymış?
    amerika menşeili bi ürün diil mi o..hatta p&g markasına aitti ama 2012'de kellogg şirketi satın aldı..ikiside amerikan şirketiyken nasıl oluyo da malezya malı oluyo çok merak ettim..
    keşke daha fazla bilgi verseymiş arkadaşın o zaman gönül rahatlığıyla yiyebilirdim.. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde Batı kaynaklı bir ürün Pringles ama Asya'daki pazarı Malezya yürütüyormuş. Arkasında "Made in Malaysia" yazıyordu. Ben de şirket yabancıdır, fabrikaları Malezya'da olduğu için öyle yazıyordur dedim. Şirket ortaklığından kaynaklanan bir durum olduğunu söyledi. Zaten Kore'deki Pringles kutularının hepsinde "Halal" damgası var. Tadına gelecek olursak, bence hayal kırıklığı. Küçükken yediğimiz Pringles'la bugünkü arasındaki fark neyse, Türkiye'deki Pringles'la Kore'deki Pringles arasındaki fark o kadar fazla. Bizdekiler Amerika kaynaklıdır büyük ihtimalle. Zaten ben hazır gıda tüketimini en aza indirdiğim için yemiyorum ama yiyenler için sorun. Sadece Pringles değil, neredeyse bütün ürünlerde ne olduğunu bilmediğimiz maddeler var. Dikkatli olmak lazım.

      Sil
  2. Blogspot'a bir seyler olmus giris yapamiyorum ya :(
    Neyse sey diyecektim. Su ilk bastaki rameni(aslinda udong) yiyemiyoruz artik. Icindekileri degistirmisler yakin bir zamanda, artik domuz urunleriyle birlikte uretiliyormus. :(
    Betul

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya, ben sen dedikten sonra yemeye başlamıştım zaten. Onu da elimizden aldılar desene =(

      Sil
    2. Sen buradayken oyle bir sey yoktu diye biliyorum. Gecen ay patladi sanirim bu olay. Hatta tek o degil bi suru biskuvi cips tarzi seyler de ayni dertten muzdarip. Hepsinin icindekileri degisti, daha da azaldi yenilebilen seyler. Yeni arayislar icindeyim hehehe
      -Betul

      Sil
    3. Sağlıklı beslenme kültürü aşılıyorlar size öyleyse. Kıymetini bilmek lazım =)

      Sil
  3. Meraba saadet nasılsın yazmıyosun bu aralar yine :)

    YanıtlaSil